C2B VERHUIST KANTOOR NAAR HET STRAND

De economie is alweer zo’n vijf jaar in herstel. Amsterdams marketingbureau C2B heeft deze groei ook ervaren en wil het bedrijfsleven daar op unieke manier voor bedanken. Als dank voor de afgelopen jaren geeft het voltallige team van 4 – 8 juli vijf dagen terug aan het marketingland. Voor een volle werkweek verhuist C2B haar kantoor naar het strand van Wijk aan Zee. Hier zijn verschillende strandhuisjes van aanzeeslapen.nl verbouwd tot tijdelijke werkplek, van waaruit het gehele team free of charge aan de slag gaat voor marketinguitdagingen. Elke marketeer met een actuele vraag of concrete briefing kan deze insturen, waarna er vijf worden gekozen. De laatste dag denkt C2B na over een uitdaging van een stichting/goed doel.
Robert van Meer, partner bij C2B: “Vijf dagen lang gaan we potdicht en zitten we op het strand. We gaan geen seconde genieten (misschien een klein beetje dan), want elke dag willen we topwerk afleveren aan een willekeurige marketeer die ons een challenge toestuurt.”
De vijf gratis dagen blijkt, heel toevallig, na berekening een precieze waarde van €35.555,55 te hebben. Om de volle 100% aan deze gift te kunnen geven, krijgt C2B ook verschillende steuntjes in de rug. Naast de werkplekken, aangeboden door aanzeeslapen.nl, levert SPAR supermarkten iedere dag de benodigde boodschappen met hun nieuwe bezorgdienst tot aan de koelkast.
Op bezoek
De gekozen uitdagers kunnen de ins en outs van de briefing persoonlijk toelichten en de kantoren op het strand zelf ervaren. Tim Meuleman, partner bij C2B: “Met een Jeep van aanzeeslapen.nl halen we iedere dag de nieuwe challenger op voor de briefing. En aan het einde van de dag opnieuw, om het werk te presenteren. Uiteraard met een koude Desperados in de hand.”
Hoe mee te doen?
Marketeers met een uitdaging kunnen deze mailen naar het speciaal opgezette emailadres: beachchallenge@c2b.nu. De uiterlijke deadline die C2B heeft ingesteld voor het inzenden is 28 juni, 12.00 uur.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.