Industry Wire

Geplaatst door CapeRock

CapeRock ontwikkelt de nieuwe visuele identiteit van mediamerken VIER en VIJF voor SBS België

Amsterdam, 1 oktober 2018 – Creatief bureau CapeRock heeft de nieuwe visuele identiteit voor de mediamerken VIER en VIJF voor SBS België ontwikkeld. Met het redesign van deze merken vergroot SBS België haar onderscheidende vermogen ten opzichte van de concurrentie met het doel marktaandeel te winnen.

Voor VIER is een design ontwikkeld dat energiek en speels is. Als een fan van entertainment neemt VIER de kijker mee in het vermaak. De elementen waaruit het logo is opgebouwd, zijn tot leven gebracht en vormen samen de Jockeys. De speelse en vriendelijke bewegingen van de Jockeys voegen energie en dynamiek aan de zender toe. De Jockeys navigeren de kijker door de content en verbinden het merk met de content.

VIJF is de vrouwenzender van Vlaanderen. VIJF biedt haar kijker guilty pleasure met programma’s zoals Oh My God en Sex Tape. De ondeugendheid en spanning is in het merk gebracht door een eigenzinnige typografie die continu in vorm verandert en middels shout outs om de aandacht vraagt. Met hot pink als krachtige kleur en toepassing daarvan in duotonen is veel variatie gecreëerd. Het samenspel van elementen verrast de kijker continu en houdt de spanning vast.

Bekijk de volledige cases op de website
SBS België VIER: http://caperock.tv/work/vier
SBS België VIJF: http://caperock.tv/work/vijf

Over CapeRock
CapeRock is een creatief bureau uit Amsterdam dat gespecialiseerd is in het ontwikkelen en onderhouden van dynamische merken. Voor meer informatie, kijk op www.caperock.tv

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht