Industry Wire

Geplaatst door Buro Bagsy

Carmell Kusters aangesteld als Head of Creative Strategy bij influencer agency Buro Bagsy

Carmell Kusters aangesteld als Head of Creative Strategy bij influencer agency Buro Bagsy
Strategische versterking voor Buro Bagsy

Influencer agency Buro Bagsy breidt het creatieve team verder uit met de komst van Carmell Kusters als Head of Creative Strategy. Kusters startte begin oktober en zal verantwoordelijk zijn voor de ontwikkeling van creatieve strategieën voor zowel bestaande als nieuwe klanten, waaronder Bol, Greetz en No Fairytales.

Met ervaring als social strateeg bij Crocodile Agency en online marketeer bij Hide and Seek brengt Carmell een sterke achtergrond mee in het bouwen van social-first strategieën die merken helpen om op te vallen in een overvolle digitale wereld.

“Ik zie het als een geweldige kans om bij te dragen aan de groei en positionering van Buro Bagsy. Mijn missie is om strategieën te ontwikkelen die niet alleen creatief en onderscheidend zijn, maar ook écht resoneren met de doelgroep. De social community verlangt naar echtheid en boldness – precies waar Buro Bagsy voor staat,” aldus Kusters.

Buro Bagsy positioneert zich als een strategy & creator first agency met de ambitie om de gehele Nederlandse doelgroep te bereiken met campagnes die verrassen en daarmee impact maken en niet alleen gericht zijn op de Amsterdamse bubbel. De komst van Kusters is daarin een belangrijke stap. Ze zal naast het aanscherpen van strategieën ook een grote rol spelen in de verdere groei van het creatieve team en het aantrekken van nieuwe klanten.

“Met Carmell halen we een creatieve strateeg in huis die precies begrijpt wat merken nodig hebben om op social relevant te blijven. Haar frisse blik en strategische kracht sluiten naadloos aan bij onze ambitie om verder te groeien als creatief en data-gedreven bureau,” zegt Yuyan Vuurmans, CEO & Co-founder van Buro Bagsy.

“We zijn enorm blij met Carmell omdat ze de cultuur écht begrijpt. Ze voelt feilloos aan wat er
zowel online als offline leeft en weet dat om te zetten in strategieën die zich vertalen naar authentieke social concepten. Dat vermogen is cruciaal in ons vak en maakt haar onderscheidend binnen het veld,” vult Vera van Veen, CEO & Co-founder van Buro Bagsy, aan.

Buro Bagsy, gevestigd in Hilversum en met een team van tien specialisten, vertegenwoordigt inmiddels 16 exclusieve talenten, waaronder Laviesanne, Leslie Keijzer en Elise Boers. Daarnaast beschikt het bureau over een netwerk van ruim 1000 (micro)creators die regelmatig worden ingezet binnen merkcampagnes.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht