Geplaatst door Catawiki

Catawiki werft nieuwe collega’s middels speeddate

Een stuk van de maan, een compleet skelet van een dinosaurus, het hoedje van de paus, ’s werelds oudste Vespa, bij Catawiki komen er elke dag bijzondere en unieke objecten zoals deze voorbij. Europa’s snelst groeiende online veilingplatform heeft elke maand ruim 14 miljoen gebruikers, om deze veelal gepassioneerde verzamelaars bij te staan in hun koop of verkoop is Catawiki op zoek naar nieuw talent.

Catawiki zoekt versterking voor de klantenservice afdeling in Assen en organiseert op 22 november een sollicitatieronde in de vorm speeddate sessies op het hoofdkantoor in Assen. In een kort gesprek van vijftien minuten proberen werknemers van Catawiki op een informele manier de sollicitant beter te leren kennen. Nog diezelfde dag horen de sollicitanten of ze de baan hebben. Kandidaten die geïnteresseerd zijn in een baan bij Catawiki kunnen zich tot 20 november voor deze speeddate sessies opgeven.

Internationaal bereik
Elk week worden er bij online veilingplatform Catawiki zo’n 300 veilingen gehouden waarin zeldzame en bijzondere producten vanuit heel Europa worden aangeboden. Catawiki is dan ook op zoek naar kandidaten die één van de talen Nederlands, Duits, Engels, of Frans beheersen. Het gaat om zowel parttime als fulltime functies, voor studenten is het dus een unieke kans om naast hun studie voor een van de snelste groeiende internationale bedrijven van Nederland te werken.

Ben je op zoek naar een uitdagende baan? Geen enkele werkdag bij Catawiki is hetzelfde, zo kun je de ene dag een koper te woord staan die wilt weten wanneer zijn klassieke Porsche-auto wordt afgeleverd, en moet je de volgende dag een verkoper adviseren over hoe hij zijn vintage Whisky via Catawiki kan verkopen.

Geïnteresseerden kunnen zich via de volgende link registreren: catawiki.nl/speeddate

+++
EINDE PERSBERICHT
Over Catawiki

Catawiki, het online veilingplatform voor zeldzame en moeilijk te vinden objecten, organiseert wekelijkse veilingen in meer dan 80 categorieën, van kunst en antiek tot verzamelobjecten en luxegoederen. Alle veilingen worden samengesteld door interne experts en met meer dan 50.000 bijzondere objecten per week, is er iets te vinden voor iedereen. Vind een object waar u van houdt en Catawiki regelt de rest!

Over Catawiki