Hannover 20 maart 2017 – CC4Skype, gespecialiseerd in customer care software voor Skype for Business kondigt vandaag de nieuwe release van haar gebruiksvriendelijke omnichannel oplossing aan.
De gehele oplossing is ontwikkeld vanuit het perspectief van de klant en de gebruikerservaring, met als doel klantenservice te verbeteren. De nieuwe versie van CC4Skype biedt gebruikers nieuwe en verbeterde functionaliteiten aan, waaronder:
- Connectiviteit met Microsoft Office 365 inclusief CloudPBX™
- Nieuwe operator attendant functionaliteiten;
- Wrap-up code management;
- Gespeksopname en rapportage over outbound gesprekken;
- Queue voicemail
CC4Skype is deze week tijdens CeBIT aanwezig op de Skype for Business Partner Booth van Microsoft (hal 12 stand E24). Ervaar hoe de nieuwe en bestaande functionaliteiten kunnen helpen om uw klantenservice naar een hoger niveau te brengen.
CC4Skype is een internationaal producent van klantcontact software, ontwikkeld voor Microsoft Skype for Business. GertJan Coolen, CTO van CC4Skype: “Wij hebben er naar toe gewerkt om vandaag onze nieuwe release te kunnen lanceren en deze week te demonstreren op CeBIT. Bijzonder trots ben ik op het feit dat wij nu ook kunnen connecteren met Microsoft CloudPBX™. Dit maakt de klantcontact functionaliteiten van CC4Skype beschikbaar voor contact center agenten wereldwijd.”
Over CC4Skype
CC4Skype biedt software voor intuïtief klantcontact. Onze oplossing is volledig ontwikkeld voor en geïntegreerd met Skype for Business. Eenvoudig in implementatie en gebruik, verrijkt met functionaliteiten. Niet alleen voor de klantcontact branche, ook voor receptionisten en operators. Professionele realtime dashboards en historische rapportage zijn standaard inbegrepen. De client, supervisor, operator en beheer interfaces zijn ontwikkeld vanuit het perspectief van de gebruiker. Door de ontwikkelmethode is onze klantcontact oplossing voor Skype for Business betrouwbaar en schaalbaar.