Geplaatst door Centralpoint.nl

Centralpoint.nl wint “Cisco Small Business Partner of the Year European Markets 2011” Award

Cisco heeft tijdens zijn jaarlijkse Worldwide Partner Summit, dat dit jaar werd gehouden in New Orleans USA, bekend gemaakt welke partners een European Cisco Partner Award hebben gewonnen voor de samenwerking in 2010.

Centralpoint.nl is al jarenlang een gewaardeerde partner van Cisco. Dit heeft mede geresulteerd in de verkiezing tot Cisco MKB Partner of the Year 2009 en Cisco Small Business Partner of the Year 2010 Nederland en North (voor de Noord-regio, bestaande uit de Benelux-landen, Denemarken, Noorwegen, Zweden en Finland).

Van alle winnaars in alle Europese landen werd vervolgens in New Orleans bekend gemaakt wie zich dit jaar de Cisco Small Business Partner of the Year European Markets 2011 mag noemen, en Centralpoint.nl kreeg de award uitgereikt voor haar outstanding performance. Het volledige European Management Team van Cisco was aanwezig om de prijs aan Marcel Joosten (Commercieel Manager Centralpoint.nl) uit te reiken, naast gastspreekster en marathonloopster Paula Radcliffe.

Fred Gerritse, Directeur Partner Organisatie bij Cisco, ligt toe: “Door een gefocuste marketingstrategie in 2010 is Centralpoint.nl erin geslaagd om de Small Business omzet in 2010 met 50% te vergroten ten opzichte van het jaar daarvoor. Dit betekent dat zij hun MKB-klantenbase aanzienlijk hebben verbreed. Wat wij ook gezien hebben is dat de aankoopfrequentie van de bestaande Cisco-klanten sterk is toegenomen. Meer klanten, verhoogde aankoopfrequentie, verhoogde awareness en gestructureerde, klantgerichte marketing.”

Ongelofelijk trots.
Directeur Brian Speelman: “Wij zijn ongelofelijk trots op het voor de 3e maal op rij winnen van een Cisco Award dit jaar. Een geweldige prestatie die door onze mensen en de mensen bij Cisco is neergezet. Met name de koppelingen van de Cisco Website naar www.centralpoint.nl heeft mede bijgedragen aan de stormachtige groei van de Cisco SMB productlijn omzet dit jaar.
Over Centralpoint.nl
Centralpoint.nl is een online aanbieder van computerproducten. Het bedrijf biedt consumenten, overheid en bedrijven meer dan 460.000 artikelen van ruim 2.500 merkfabrikanten. De website www.centralpoint.nl staat met 50.000 unieke bezoekers per dag in de top 6 van best bezochte ICT Hard- en software websites. Door een uniek geautomatiseerd systeem zorgt Centralpoint.nl voor levering binnen 24 uur tegen scherpe prijzen.
De omzet is van € 1 miljoen in 2002 gestegen naar een omzet van ruim € 50 miljoen in 2010.

Joop van den Ende en Hubert Deitmers hebben sinds 2008 een belang in Centralpoint.nl en zijn actief betrokken bij de groei van het bedrijf.

Meer informatie is verkrijgbaar bij Marcel Joosten, bereikbaar op marcel@centralpoint.nl of (020) 347 23 25. Informatie over Centralpoint.nl is te vinden op www.centralpoint.nl/overons