Geplaatst door Checkpoint Systems

Check Point Software neemt Dome9 over voor transformatie cloud-security

BunnikCheck Point Software Technologies Ltd. (NASDAQ: CHKP), wereldwijd leverancier van cybersecurity-oplossingen, kondigt aan dat het Dome9 uit Tel Aviv, Israël, heeft overgenomen. Met deze acquisitie verbetert Check Point zijn volledig geconsolideerde Infinity-architectuur en cloud-security-aanbod door de toevoeging van geavanceerde actieve policy-enforcement en multicloud-beveiligingsmogelijkheden.

Dome9, opgericht in 2011, heeft een sterke reputatie opgebouwd in het realiseren van beveiliging en compliance bij een snelle public cloud-adoptie. Dome9-klanten gebruiken hun platform om multi-cloud-implementaties te beveiligen binnen Amazon AWS, Microsoft Azure en Google Cloud. Het bedrijf biedt krachtige cloud-native beveiligingsmogelijkheden, waaronder intuïtieve visualisatie van de security-posture, compliance en governance-automatisering, privileged identiteitsbescherming en cloud-verkeer, en event-analyse. Dit maakt cloud-implementaties veiliger en beter beheersbaar.

Er wordt steeds meer gebruik gemaakt van cloud-diensten en cyberaanvallen op cloud-data en -bronnen zijn geavanceerder dan ooit. Deze acquisitie versterkt de positie van Check Point als wereldleider in cloud-beveiliging. Het geeft Check Point-klanten meer inzicht en controle over de beveiliging binnen multi-cloud-omgevingen via Infinity’s complete beveiligingsarchitectuur.

Bekijk het volledige, Engelstalige persbericht hier: https://www.checkpoint.com/press/2018/check-point-software-to-acquire-dome9-to-transform-cloud-security/

######

Over Check Point

Check Point Software Technologies Ltd biedt cybersecurity-oplossingen voor overheden en enterprises wereldwijd. Het beschermt klanten tegen cyberaanvallen met een ongeëvenaarde vangstratio van malware, ransomware en andere soorten aanvallen. Check Point biedt een multi-level security-architectuur die de netwerken tot en met de mobiele toestellen van bedrijven beschermt, plus het meest uitgebreide en intuïtieve beheersysteem. Check Point beschermt meer dan 100.000 organisaties van elke omvang.