Industry Wire

Geplaatst door Cheil Amsterdam

Cheil Amsterdam breidt creatief team uit

Reclamebureau Cheil Amsterdam versterkt haar senior team met de benoeming van Pepijn Spanjerberg en Norman Groenewegen als nieuwe associate Creative Directors. Het creatieve duo gaat aan de slag naast de huidige associate Creative Directors Ton van Jole en Annemiek den Uil, het bureau speelt hiermee in op de groei van bestaande accounts en het aantal opdrachten.

Norman en Pepijn hebben de afgelopen tien jaar als team bij G2, Lowe/Draft en Goud Uberconnected gewerkt aan internationale projecten voor grote merken als Delta Lloyd, Blue Band, KPN, Telfort en Grolsch. Met hun werk hebben ze verschillende onderscheidingen en prijzen gewonnen, zoals SAN Accent en Who-to-Watch.

Mariska Kloezen, Business Director, Cheil Amsterdam: “2016 was voor ons op verschillende vlakken een erg succesvol jaar, met onder andere goud op het ROI Festival in Shanghai en de Gouden Epica voor onze ‘Worst Instagram Account’ campagne voor Samsung en een gouden European Excellence Award voor ons Beat the Street project, een VR game voor Samsung. Dit succes willen we graag voortzetten en verder uitbouwen, Pepijn en Norman gaan hierbij met hun ruime ervaring en bewezen track record in conceptontwikkeling, copywriting en merkactivatie een belangrijke rol spelen.”

Pepijn Spanjerberg, associate Creative Director, Cheil Amsterdam: “De effectieve manier waarop Cheil gebruik maakt van haar gecombineerde krachten in advertising, digital en retail, is ontzettend indrukwekkend. Door scherpe inzichten, creatieve invalshoeken en de juiste technologie samen te brengen creëer je de mogelijkheid om iets magisch te maken. Dat spreekt ons enorm aan.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht