Geplaatst door Clarity

Clarity Commerce Solutions opent kantoor in Nederland

Het hoofdkantoor van Clarity Commerce Solutions is gevestigd in Basingstoke, UK en heeft klanten in 19 verschillende landen, waaronder Nederland. Om deze Nederlandse klanten, waaronder het Dolfinarium, Schuitema, Dienst Binnenwaterbeheer Amsterdam en Walibi World een unieke en waardevolle service te kunnen bieden, zal Clarity vanaf 1 maart ook over een kantoor in Den Bosch beschikken. Dit eerste Nederlandse kantoor van Clarity ligt naast het station, dus de bereikbaarheid is optimaal.

Vanuit de Nederlandse thuisbasis zal Clarity Commerce Solutions zich nadrukkelijker profileren binnen de Hospitality en Themed Entertainement (zoals pretparken) markt. Ook de ondersteuningsactiviteiten voor partners en klanten wordt nu hier ingevuld, waardoor minder op de internationale organisatie hoeft te worden teruggevallen. Naast de aandacht voor de Nederlandse thuismarkt wordt ook de verdere groei in Europa vanuit Nederland vormgegeven en aangestuurd.

Michel de Beer, divisie directeur retail EMEA bij Clarity Commerce Solutions: “Met de opening van dit kantoor in Nederland geeft Clarity duidelijk aan dat de groei in Nederland tot de speerpunten behoort. Op deze manier zijn we nog directer in contact met onze klanten en kunnen wij onze kennis en kunde verder aan hen laten ‘ervaren’. “

De adresgegevens van het nieuwe kantoor van Clarity Commerce Solutions:
Stationsplein 91-105
5211 BM ’s-Hertogenbosch
Tel.: +31 (0)73 7040177
Fax: +31 (0)13 5903217

Over Clarity Commerce
De software van Clarity helpt retail-, leisure- en entertainment bedrijven bij het binnenhalen en behouden van klanten. Door transacties efficiënter te verwerken en op te sporen worden problemen, zoals lange wachtrijen, trage klantenservice, het ontbreken van betrouwbare informatie en een slechte coördinatie van de verkoopkanalen, efficiënt opgelost.
Clarity ontwikkelt vernieuwende, frisse oplossingen voor zakelijke problemen, door haar expertise vanuit andere sectoren in te zetten. Dit biedt organisaties de middelen die zij nodig hebben om meer informatie te vergaren over en van hun klanten, een meer gecontroleerde bedrijfsvoering te voeren en de winst te vergroten. Clarity is opgericht in 1993 en het hoofdkantoor is gevestigd in Basingstoke, UK. De organisatie heeft klanten uit 19 verschillende landen, waaronder Schuitema, het Dolfinarium, de Dienst Binnenwaterbeheer Amsterdam en Walibi World in Nederland; Woolworths uit Zuid-Afrika; Coop Supermarkten uit Scandinavië; John Lewis en Coop Anglia uit Groot-Brittannië en Superdrug uit Canada. Voor meer informatie over Clarity: www.claritycommerce.com

Voor redactionele informatie:
Influx PR – Gerline van Wijnen tel: +31 (0)55 3663034, e-mail: gerline@influx-pr.com