Industry Wire

Geplaatst door Colt

Colt breidt beschikbaarheid Inbound Voice Services uit in 10 nieuwe gebieden

13 april 2018, Amsterdam – Netwerkdienstverlener Colt Technology Services biedt haar Inbound Voice Services nu aan in 10 nieuwe regio’s: VS, Canada, Japan, Hong Kong, Noorwegen, Finland, Polen, Tsjechië, Roemenië en Luxemburg. Met deze diensten kunnen bedrijven bij uitbreiding naar buitenlandse markten hun netwerk- en telecomvoorzieningen eenvoudiger inrichten en nieuwe klanten bereiken via een eenvoudige online portal.

Wanneer bedrijven een nieuwe, buitenlandse markt betreden lopen zij tegen diverse uitdagingen aan, met name op het gebied van IT- en telecomvoorzieningen. Naast de zoektocht naar een eventuele fysieke kantoorruimte en lokale medewerkers is het regelen van lokale connectiviteit in de vorm van spraak- en netwerkdiensten de volgende uitdaging. Niet zelden is dit project duur en tijdrovend, bijvoorbeeld door onbekende of complexe lokale wet- en regelgeving en het moeten opbouwen van relaties met tot dan toe onbekende lokale IT-leveranciers.

Met de Inbound Voice Services van Colt kunnen bedrijven nu wereldwijd in 23 regio’s eenvoudig hun spraakdiensten regelen via de centrale, online Voice On Demand-portal. Zo kunnen klanten bijvoorbeeld eenvoudig lokale of gratis telefoonnummers toewijzen en de complexe routering van oproepen automatiseren. Dit betekent ook dat zij efficient virtuele callcenters kunnen inrichten met functionaliteit zoals inkomende en uitgaande oproepen, wachtrijen, belmenu’s, doorverbinden en diverse monitoring en rapportagemogelijkheden.

Rajiv Datta, COO van Colt stelt: “Voor bedrijven draagt de kwaliteit van dienstverlening aan klanten steeds meer bij aan het onderscheidend vermogen en concurrentiekracht van een onderneming. De overtuiging dat daarbij interactie met klanten via spraakdiensten noodzakelijk is, wint aan kracht. Maar dat realiseren is best een uitdaging. Met Colt’s portfolio aan wereldwijde spraakdiensten kunnen

bedrijven met een volledig geautomatiseerde services-portal wereldwijd uitbreiden. Klanten kunnen eenvoudig hun spraaknetwerk inrichten, op- en afschalen en de time-to-market verkorten door online in een paar minuten klantenservicenummers aan te vragen. En dat zonder het gebruikelijke papierwerk, waardoor ook de administratiekosten verminderen.”

Met Colt’s Voice On Demand portal beschikken klanten over één centraal overzicht van al hun telefoonnummers, self-service bestelmogelijkheden en overzicht van alle orders. Het is een volledig geautomatiseerd digitaal prcies, van bestelling tot stopzetten.

Colt’s Inbound Voice Services waren al beschikbaar in de volgende 13 landen: Oostenrijk, België, Denemarken, Frankrijk, Duitsland, Ierland, Italië, Nederland, Portugal, Spanje, Zwitserland, Zweden en het Verenigd Koninkrijk. Dankzij de flexibele re-routing mogelijkheden kunnen bedrijven overal ter wereld een beroep doen op Colt.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht