Geplaatst door LVB

Contentmarketingbureau LVB verwelkomt 7 talenten

Amersfoort, 16 april 2018 –  LVB heeft zeven nieuwe talenten aan zich verbonden. Het contentmarketingbureau uit Amersfoort krijgt versterking met de aanstelling van de nieuwe collega’s op diverse labels.

De groeiambitie in combinatie met de verschuiving in competenties binnen contentmarketing, versterkt de wens voor nieuwe talenten. Aart Lensink, algemeen directeur LVB: ‘Marketing is de afgelopen tijd een steeds belangrijker onderdeel van ons vakgebied geworden. Dat vraagt ook om andere competenties. Daarbij komt dat onze A-klanten ook A-mensen verdienen. In de huidige arbeidsmarkt is echt talent schaars. We zijn daarom erg blij met de komst van deze zeven talenten. Hierdoor kunnen we als bureau nationaal voorop blijven lopen en internationaal verder aan de weg timmeren’.

PR & Online Marketing:
Laura van der Lugt (Adviseur)
Guido Leugering (Adviseur)

Contentcreatie:
Sebastiaan van den Bovenkamp (Eindredacteur/copywriter)
Fleur Kaldenberg (Content director)
Joan van Dormael (Projectmanager)

Contentdesign:
Cristian Smets (Contentdesigner)

Videomarketing:
Vincent Bronkhorst (Videoproducer)

Over LVB
LVB is hét nummer 1-contentmarketingbureau in Nederland. Wij geloven dat marketinginvesteringen het best renderen als je over uitmuntende content beschikt. De belofte is eenvoudig: LVB zorgt voor méér merk- en propositiebekendheid én genereert leads. In Nederland zet LVB al jaren de norm op het gebied van contentmarketing. Het bureau heeft alle benodigde disciplines in huis; van strategie, creatie en productie tot media, technologie, distributie en conversie. Dit leidt tot de inzet en productie van (online) video campagnes, tv-formats, magazines, campagnecontent, public relations en social media campagnes. LVB werkt onder andere voor ABN AMRO, KPMG Meijburg, Ziggo, WNF, Nuon, Cisco, Livera, NS, Centraal Beheer en BlackRock. LVB was de afgelopen jaren de grote winnaar van de Nederlandse Content Marketing Awards en wint ook geregeld prijzen buiten Nederland. Kijk voor meer informatie op www.lvb.nl.