Geplaatst door ZIGT

DA kiest voor ZIGT

ZIGT is het nieuwe mediabureau van DA, de bekende drogisterijketen van Nederland. ZIGT verzorgt vanaf 1 januari zowel de mediastrategie, planning, inkoop en de executie. DA was in november al gestart met een campagne op TV en gaat dit komend jaar doorzetten, vanaf januari is radio ook een onderdeel van de mediastrategie.

De TV-campagne in november was een eerste stap van de campagne, de volledige samenwerking op RTV gebied is van start gegaan op 1 januari. De DA merkcampagne is gericht op de consumenten van DA, en een combinatie met merken die in de winkels worden verkocht. De TVC’s benadrukken de ambitie van DA om nog actiever in te spelen op de gezondheid van mensen met een goed, onderscheidend assortiment en het juiste advies in de winkels.

Anouk Planting, Hoofd Marketing van DA over de nieuwe samenwerking met ZIGT:  ‘Met ZIGT kiezen we voor een partner die ons helpt om onze performance te vergroten. ZIGT adviseert ons bij het kiezen van de juiste middelen en mediamix voor onze diverse marketingcampagnes, waarbij we direct de link maken naar onze 300 winkels.’

ZIGT is erg blij om in het nieuwe jaar aan de slag te gaan voor DA. ‘De campagne is bedacht en ontwikkeld door JUMP!Retail, we zullen dan ook intensief met elkaar gaan samenwerken om media en creatie zo goed mogelijk aan elkaar te verbinden.’

Over DA

DA is een landelijk sterk merk met zelfstandige ondernemers. Lokaal ondernemerschap staat centraal, evenals deskundigheid, advies en aandacht voor de klant. Met een passend en compleet assortiment, tegen een eerlijke prijs en met de beste acties. DA Drogisterij & Parfumerie winkels vind je in heel Nederland.

Over ZIGT

ZIGT is het meest toonaangevende onafhankelijke media en performance marketingbureau van de Benelux met vestigingen in Hoofddorp en Brussel. We hebben veel prijzen in de afgelopen jaren samen met onze klanten gewonnen, maar de kroon was wel dat we in Nederland in 2019 de AMMA Award voor ‘Mediabureau van het Jaar’ in ontvangst mochten nemen en we voelen ons nog steeds zo. Mensen en klanten staan bij ons centraal. Wij laten onze mensen groeien, die op hun beurt onze klanten weer helpen groeien.

Onze onafhankelijkheid is een groot goed en vertaalt zich in volledige vrijheid in de keuzes die we maken en 100% transparantie naar onze klanten. De vrijheid om onze eigen weg te kunnen kiezen helpt ons om vrij en onafhankelijk te denken en doen. Zo halen we het beste uit onszelf, elkaar en onze klanten. We gaan daarin verder dan alleen media en kijken graag naar het bredere businessvraagstuk. Wij werken met 80 mediaprofessionals in Nederland en 20 in België voor ruim 250 opdrachtgevers en we groeien elk jaar.