Industry Wire

Geplaatst door DPG Media

Daan Versteeg nieuwe Director Research Panel Inzicht en DPG Media

Per 1 mei 2025 is Daan Versteeg (47) aangetreden als Director Research bij Panel Inzicht en DPG Media. 

Panel Inzicht is een toonaangevende speler op het gebied van marktonderzoek. Met meer dan 60.000 panelleden in het Opiniemeters consumentenpanel verzorgt Panel Inzicht dagelijks de dataverzameling voor een groot aantal onderzoeksbureaus, mediamerken, onderwijsinstellingen en klanten in de eindmarkt. In 2019 werd Panel Inzicht overgenomen door Sanoma, en ook opgenomen in DPG Media

Daan Versteeg neemt ruime ervaring in strategie, marketing en onderzoek mee bij toonaangevende bedrijven, waaronder Shell, Heineken, Google, Netquest, Dentsu en Ipsos I&O. Bij Ipsos I&O was hij Country Manager Nederland. Daarnaast is hij de voorzitter van branchevereniging Data & Insights Network. 

Adil Bouchmal (Directeur Special Interest Media): “Als onderdeel van DPG Media heeft Panel Inzicht een unieke onderscheidende positie. De komst van Daan Versteeg als Director Research markeert een belangrijke nieuwe fase in onze ambitie om onze klanten met innovatief onderzoek unieke waarde te bieden.” 

Marten van Lieshout (Managing Director Panel Inzicht): “We zijn blij met de jarenlange ervaring in panel- en marktonderzoek die Daan toevoegt aan de dienstverlening van Panel Inzicht. Ik ben ervan overtuigd dat we samen gaan bouwen aan het sterkste onderzoekspanel van Nederland.” 

Daan Versteeg (Director Research): “Het marktonderzoeks- en medialandschap is volop in beweging. Het is een voorrecht om in deze kansrijke omgeving te mogen werken aan de uitdaging om onderzoek, data & insights een strategische plek in de DPG Media organisatie te geven.” 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht