Geplaatst door Vodafone

Data delen met nieuw familie-abonnement

Vodafone introduceert vandaag een nieuwe abonnementsvorm: Red Together. Met dit aanbod kunnen familieleden abonnementen samenvoegen, waarmee zij één grote databundel krijgen om samen te delen. Ook krijgen klanten met dit aanbod dubbele data en kunnen zij onbeperkt bellen en sms’en, in Nederland én de rest van de EU.

Het aanbod bestaat uit een Red Together-abonnement en een Red Together Extra-abonnement. Een Red Together-abonnement kost € 45 en bevat 40 GB met onbeperkt bellen en sms’en en 100 gratis belminuten vanuit Nederland naar nummers in de EU. De ‘Extra’-variant kost € 15, heeft dezelfde bel- en sms-voordelen, maar bevat géén eigen databundel totdat deze abonnementen aan elkaar gekoppeld worden. Dan verdubbelt de hoeveelheid databundel naar 80 GB en kan deze samen worden verdeeld. In combinatie met Ziggo wordt deze databundel nogmaals verdubbelt naar 160 GB. Ook een derde, vierde of vijfde gezinslid kan zich met een Extra-abonnement voegen bij de groep en meeprofiteren van de gezamenlijke databundel.

Marcel de Groot, directeur consumentenmarkt bij VodafoneZiggo: “Tijden veranderen, families veranderen en hoe we met elkaar en de wereld om ons heen communiceren ook. Technologie speelt daarbij een steeds grotere rol. Digitalisering kan een hele positieve rol spelen in het leven van families, maar dan is het wel belangrijk dat we er bewust mee omgaan. Deze abonnementsvorm, waarbij families abonnementen kunnen bundelen, samen data kunnen delen en die ook kunnen beheren, komt daar mooi bij van pas.”

Voor klanten met een Red Together-abonnement die tevens een abonnement bij Ziggo hebben zijn de non-stop gratis extra’s ook van kracht: zij krijgen 5 euro korting (van € 45 naar € 40) en een extra verdubbeling van de data. Voor klanten die Red Together met Ziggo combineren is de databundel 160 GB per maand.

Sharing is caring

Vodafone-klanten kunnen al een Red Together groep creëren vanaf twee personen, de abonnementen worden dan onder één account geregistreerd. De beheerder van de groep kan gebruikmaken van meerdere functionaliteiten in de My Vodafone-app. Zo kan de beheerder het gezamenlijk verbruik inzien en data verdelen. Tevens is het mogelijk om notificaties per gebruiker in te stellen en een pauzeknop in te schakelen.

Ook zakelijke klanten kunnen zich aansluiten bij Red Together. Meer informatie over Red Together is te vinden op de website www.vodafone.nl/together.