Geplaatst door Datapath

Datapath kiest voor EET Europarts als officieel distributeur

Marktleider in innovatieve videographics, videocapture en displaywall technologie, Datapath Ltd, heeft EET Europarts als officieel distributeur voor hun producten gekozen. De overeenkomst omvat het grootste deel van Europa en delen van Afrika.

De distributieovereenkomst die op 1 december 2015 inging, maakt deel uit van EET Europarts’ vastberaden strategie een markleider te worden in de distributie van Pro-AV & Digital Signage producten en oplossingen.

“Datapath is een innovatief marktleider op het gebied van computergraphics en videowall display- technologie en EET Europarts is een gerenommeerd multichannel distributeur. Deze overeenkomst zal daarom voor beide partijen voordeel opleveren,” zegt Claus Calmar, Business Manager Pro-AV & Digital Signage bij de EET Group. Hij vervolgt: “De klantenservice van EET Europarts heeft een uitstekende reputatie welke zich met die van Datapath kan spiegelen. Door een succesvolle staat van dienst en groei aan te vullen met de toegevoegde waarde die Datapath’s producten bieden, zal het partnerschap EET Europarts’ positie in de Pro-AV en Digital Signage markt stimuleren.”

EET Europarts bedient per jaar meer dan 42.000 resellers en voert meer dan 900.000 bestellingen uit. Zo streeft het gepositioneerd en erkend te worden als preferred distributiepartner voor die merken die de Europese markt dieper willen penetreren. EET Europarts onderscheidt zich door haar leveranciers- en klantenservice, uitstekende productkennis en IT functionaliteit, en een hoge mate van betrouwbaarheid.

“Wij veheugen ons om onze distributie via EET Europarts, met hun sterke en brede aanwezigheid binnen de Europese Pro-AV markt, te laten lopen.” zegt Bjorn Krylander, Managing Director van Datapath. “We vertrouwen erop dat onze gemeenschappelijke focus op service onze klanten ten goede komt.”

Distributie:
Voor meer informatie over de distributie van Datapath producten en oplossingen kun je contact opnemen met een locale EET Europarts vestiging.

Kijk voor contactgegevens op: www.eeteuroparts.com

Over Datapath
Datapath Limited is een innovatief marktleider op het gebied van computer graphics en videowall technologie. Het bedrijf werkt sinds de oprichting in 1982 exclusief in deze markt. Er is méér dan ruime ervaring opgebouwd in productontwerp, consultancy en projectontwikkeling. De beschikbare expertise omvat zowel het hardware als het software (driver) ontwerp en ontwikkeling.