Geplaatst door Dell Boomi

Dell Boomi lanceert Integration Accelerator voor Workday en Microsoft Active Directory

Amsterdam, 3 oktober 2017Dell Boomi™ (Boomi), marktleider als softwareleverancier voor  cloudintegratie en workflowautomatisering voor The Connected Business, maakt vandaag de lancering bekend van de Integration Accelerator voor Workday en Microsoft Active Directory. Boomi is een Workday Connect Partner en deze integratie verbindt Workday Human Capital Management (HCM) naadloos met Microsoft Active Directory voor het stroomlijnen van processen voor het binnenhalen, inwerken en faciliteren van medewerkers en voor personeelsmanagement.

Workday HCM is een zelfstandig systeem waarmee organisaties besluitvormingsprocessen kunnen verkorten, transparantie van de operatie vergroten, zich kunnen voorbereiden op personele veranderingen en effectieve teams kunnen opbouwen. Dankzij de Integration Accelerator voor Workday en Microsoft Active Directory kunnen organisaties bij het aantreden van nieuwe medewerkers automatisch de toegang regelen tot relevante applicaties en bedrijfsgegevens.

“Boomi maakt de applicatie-integratie sneller en makkelijker voor meer dan 6.200 organisaties wereldwijd, ook voor onze klanten die al integreren met Workday”, zegt Max van Eeghen, director EMEA sales en business development bij Dell Boomi. “We zijn een Workday Connect Partner en dat betekent dat Workday voor onze klanten een nog soepelere en flexibelere manier van ‘onboarden’ mogelijk maakt. Veel handmatige provisioning-werkzaamheden zijn nu geschrapt en het hele veranderproces voor medewerkers wordt veel efficiënter.”

“Dell Boomi is van onschatbare waarde voor bedrijven die Workday HCM gebruiken als kerncomponent in hun digitale business”, zegt Marcello Damiani, chief digital officer van Moderna Therapeutics uit Cambridge, Massachusetts (VS). “Voor ons is de Integration Accelerator voor Workday en Microsoft Active Directory zeer waardevol omdat we daarmee in staat zijn onze personeelsprocessen efficiënt te stroomlijnen en we tegelijk de administratieve taken voor onboarding en provisioning kunnen minimaliseren terwijl we als bedrijf aan het groeien zijn.”

Dell Boomi is een ‘signature sponsor’ van Workday Rising, de jaarlijkse Workday bijeenkomst voor klanten, prospects, partners en medewerkers waar Workday laat zien hoe het organisaties helpt om hun groeidoelstellingen te bereiken en zich voor te bereiden op de toekomst. Workday Rising wordt gehouden van 9-12 oktober in Chicago (VS) en van 14-16 november in Barcelona (Spanje).

Over Dell Boomi

Dell Boomi (Boomi), een onafhankelijk bedrijfsonderdeel van Dell, is de toonaangevende aanbieder van cloud integratie- en workflow automatiseringssoftware voor ‘The Connected Business’. Boomi ondersteunt meer dan 6.200 organisaties sneller en slimmer te opereren, door data en applicaties te verbinden en zo de flexibiliteit en slagkracht van de organisatie te vergroten. Meer informatie op www.boomi.com.

© 2017 Boomi Inc. Dell and Dell Boomi are trademarks of Dell Inc. or its subsidiaries. Other names or marks may be the trademarks of their respective owners.