Geplaatst door Dell Boomi

Dell Boomi’s nieuwste release helpt ondernemingen de kracht van ‘The Connected Business’ te benutten

Amsterdam, 19 december 2017 – Dell Boomi™ (Boomi) kondigt de nieuwste release aan van Boomi’s vooraanstaande cloud integratie technologie. Deze release voegt nieuwe integratie accelerators toe en extra functies om inzicht in gegevens, beveiliging en compliance verder te versterken. Het integratie platform-as-a-service (iPaaS) van Boomi biedt ondernemingen de middelen om de productiviteit, verantwoording en samenwerking zowel intern als extern, met klanten en partners, te verbeteren. Zo helpt Boomi haar klanten te bouwen aan The Connected Business en aan een verdere, succesvolle digitale transformatie.

Best beschikbare integratiemogelijkheden
“Het geïntegreerde cloudplatform van Boomi helpt klanten op te schalen en over te stappen naar de cloud”, aldus Steve Wood, Chief Product Officer van Boomi. “Voor ondernemingen draait het tegenwoordig vooral om de overstap naar het best beschikbare cloudplatform. Onze klanten hebben met Boomi altijd de beschikking over de meest geavanceerde integratiemogelijkheden in de markt, waarmee ze de digitale transformatie van hun organisatie verder kunnen vormgeven en zich kunnen ontwikkelen tot een succesvolle ‘Connected Business.”

Het volledige Engelse persbericht vindt u hier.

Over Dell Boomi
Dell Boomi (Boomi), een onafhankelijk bedrijfsonderdeel van Dell, is de toonaangevende aanbieder van cloud integratie- en workflow automatiseringssoftware voor ‘The Connected Business’. Boomi ondersteunt meer dan 6.200 organisaties sneller en slimmer te opereren, door data en applicaties te verbinden en zo de flexibiliteit en slagkracht van de organisatie te vergroten. Meer informatie op www.boomi.com.

© 2017 Boomi Inc. Dell and Dell Boomi are trademarks of Dell Inc. or its subsidiaries. Other names or marks may be the trademarks of their respective owners.