Industry Wire

Geplaatst door Xebia

Van den Boom en Eijssen starten als partner bij Xebia Digital

Onlangs heeft Xebia Digital het team versterkt met 2 nieuwe partners: Guido van den Boom en Frank Eyssen. Hiervoor was Van den Boom verantwoordelijk voor de digitale consulting praktijk voor insurance bij Capgemini. Eyssen keerde recentelijk terug naar Nederland na een avontuur in China waar hij een digitale consulting praktijk opzette. Waar Eyssen zich in het bijzonder gaat richten op Smart Commerce (het ‘no glitch’ omnichannel verkopen van producten en diensten) en Smart Platforms (het slim verbinden van vraag en aanbod via platformen) gaat Van den Boom zich richten op Smart Intelligence (het realiseren van ultrapersoonlijke, ultra relevante klantervaringen).

Xebia ontwerpt en bouwt digitale oplossingen voor Europese top 250-klanten en scale-ups gebruik makend van de nieuwste technologieën. Het bureau dat al bijna 20 jaar bestaat richt zich op Digital Transformation, Data Science, Agile, Devops, Cloud, Test automation en Cybersecurity.

Frank heeft meer dan 25 jaar ervaring met het vormgeven, structureren en leiden van grootschalige digitale transformaties. Hij is gespecialiseerd in Marketing, Sales, Service & Supply Chain en heeft een grote passie voor eCommerce en digitale platformen. Hij heeft gewerkt voor Philips, Danone, Sara Lee, Sandoz, Kellogg’s, Colgate, Nokia, ABN Amro, Ricoh, Canon and HP.

Guido heeft meer dan 18 jaar ervaring op het gebied van strategie en implementatie in marketing, sales, service en digital customer experience bij toonaangevende merken in B2B, B2C en B2B2C omgevingen. Klanten waarvoor hij heeft gewerkt zijn Shell, RWE, Eneco, Akzo Nobel, Philips, Sony, KPN, Liberty Global, PON, Barclays, ING, AON and Rabobank.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht