“De lancering van Diablo IV was voor ons nog maar het begin. We zijn regelmatig bezig met iteratie op basis van feedback van spelers en onderzoeken hoe we de beelden en duistere sfeer van de game kunnen verbeteren. De toevoeging van ray traced effecten is onze volgende stap om de brute wereld van Sanctuary meeslepender dan ooit te maken. Effecten zoals blikseminslagen worden nu weerspiegeld in plassen bloed en water, bedompte kelders en kerkers zijn angstaanjagender met realistische zachte schaduwen en de open wereld en steden zijn meer geaard met extra realistische schaduwen en weerspiegelingen. We zijn erg enthousiast voor onze community om deze nieuwe technologie te ervaren.” – Michael Bukowski, Diablo IV Technical Director
“Het was geweldig om nauw samen te werken met NVIDIA om ray tracing naar Diablo IV te brengen. De ervaring die zij hebben met ray tracingtechnologieën was essentieel om ons te helpen onze ray tracingimplementatie naar productiekwaliteit te brengen, en de bibliotheken die zij aanbieden zoals RTXMU gaven ons een waardevolle impuls tijdens de ontwikkeling.” – Kevin Todisco, Diablo IV Principal Software Engineer
|