Digitaal PR-bureau Hibou verstrekt team met 4 nieuwe krachten

AMSTERDAM, 16 december 2021 – Het datagedreven en digitale PR bureau Hibou topt het jaar af met de toevoeging van vier nieuwe professionals. Adinda Kavanagh-Grobben treedt aan in de rol als influencer marketing specialist, Joost Janszen neemt de rol in als design and art director. Manon Bouwens en Rico van Doorn voegen zich ook bij het Amsterdamse PR-bureau; zij gaan aan de slag als respectievelijk office manager en sales manager.
Directeur en oprichter van Hibou, Matthijs Rutten, ziet de kwaliteitsinjectie als een volgende fase voor het bureau. “Hibou is in het afgelopen jaar meer dan verdubbeld in opdrachtgevers. Om hen te bedienen op het gebied van data-analyse, PR, social media en influencer marketing hebben we bevlogen en ambitieuze mensen nodig. Deze vier nieuwe professionals gaan Hibou helpen naar een nog hoger niveau te brengen, met name op het gebied van onze digitale diensten.”
Adinda Kavanagh-Grobben (32) werkte voorheen bij Glasnost en Altavia Unite. Ze gaat voor Hibou aan de slag met het verder uitbouwen van de influencer marketing-activiteiten. Joost Janszen (36) is gestart als design and art director en werkte voorheen voor onder andere IMA in een vergelijkbare rol, alvorens als freelancer voor diverse opdrachtgevers te werken als designer en digitale strateeg.
Manon Bouwens (32) heeft jarenlange ervaring als office manager voor verscheidene organisaties waaronder recent NoProtocol. Rico van Doorn (34) is een resultaatgerichte sales manager en zette onder andere voor Homerr en Jobbird sales op.
Over Hibou
Datagedreven PR Hibou baseert strategieën voor communicatie op social insights, open bronnen die middels de juiste methode patronen, trends en onderbelichte invalshoeken opleveren. Dankzij die inzichten verzorgt Hibou PR, social media en influencer marketing-campagnes voor haar opdrachtgevers. Kijk op www.hibou.nl voor meer informatie.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.