Industry Wire

Geplaatst door StoryTEQ

Dmexco: StoryTEQ schittert in de finale van de Dmexco & P&G Hatch

Procter & Gamble wil effectiever omgaan met digitale marketing en vroeg daarom om hulp aan startende ondernemers. De multinational organiseerde om die reden een pitchwedstrijd tijdens Dmexco, het grootste digitale marketingevenement in Europa. StoryTEQ, the Personal Video Company, selecteerde zich in de ‘Shark Tank’-achtige finale samen met Opinary, Baqendcom en InsiderNavigation.

Van de 150 deelnemende start-ups wist StoryTEQ zich te plaatsen voor de semi-finals tijdens de eerste dag van Dmexco. Van de 20 semifinalisten werden er in totaal 4 geplaatst om te vechten in de finale voor het bedrag van €20.000 in de debate hall, onder ogen van een kritische jury, bestaande uit o.a. Sophie Blum – vice-president marketing bij P&G.

Rogier Ros, de salesmanager die StoryTEQ vertegenwoordigde: “We hebben helaas niet gewonnen, maar je pitch voordragen aan zo’n groot publiek, aan een zeer succesvolle jury, tijdens het grootste digitale marketingevenement in Europa, dat is natuurlijk al een grote prijs op zich.”

 

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht