Industry Wire

Douwe Egberts Nederland kiest voor Sterk Werk Mediamonitoring

Rotterdam, 18 september 2014 – Douwe Egberts Nederland heeft gekozen voor Sterk Werk Mediamonitoring. Hiermee brengt het koffie- en theebedrijf zijn media monitoring activiteiten onder in het online dashboard MonAlyse. Zij sloten hiervoor een samenwerkingsovereenkomst met het Rotterdamse bureau.

Douwe Egberts Nederland heeft zijn keuze onder meer gebaseerd op de expertise en ruime ervaring die Sterk Werk Mediamonitoring heeft met media-analyse en monitoring.

Sterk Werk Mediamonitoring monitort en analyseert media-aandacht voor merken en organisaties. Op basis van slimme zoekprofielen verzamelt het online dashboard MonAlyse nieuwsberichten uit alle mediumtypen: online nieuwsmedia, social media, print media, radio en televisie. Het Rotterdamse bureau voert kwalitatieve media-analyses uit om de waarde van PR-en marketingcampagnes te berekenen.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht