Drukwerkdeal: verkoop zakelijke kerstkaarten naar 6 miljoen
Drukwerkdeal, de grootste online drukkerij in Nederland en België, zag de afgelopen maanden de verkoop van het aantal kerstkaarten van 5 miljoen naar 6 miljoen toenemen. De online drukkerij heeft daarmee ten opzichte van vorig jaar de verkoop met 20 procent zien groeien.
Klanten van Drukwerkdeal, dé marktleider op het gebied van zakelijke kerstkaarten, maken steeds meer de keuze voor duurzaamheid. Er waren dit jaar 16 procent meer orders met duurzame materiaalkeuze ten opzichte van vorig jaar.
Naast kerstkaarten heeft het bedrijf ook een enorm assortiment aan andere kerstspullen, zoals kersttruien, cadeauverpakkingen, kersthangers en kalenders.
“Kerst is de tijd van het jaar om klanten en relaties een warm hart toe te dragen”, stelt Martijn Jansen, commercieel directeur van Drukwerkdeal. “We zijn heel trots dat we nu de grens van 5 miljoen kaarten hebben doorbroken. Dit laat zien dat de klassieke kerstkaart een tijdloze manier blijft om persoonlijke relaties te versterken.”
Vorig jaar was de meest verkochte kleur van de envelop kerstrood. Dat is dit jaar metallic gold geworden. De populairste vorm van kerstkaart was dit jaar een ongevouwen kaart in het A6-formaat.
Met deze groei bevestigt Drukwerkdeal dat de tastbare kerstgroet een onmisbaar symbool blijft voor het vieren van zakelijke successen en het vieren van onderlinge relaties.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.