Geplaatst door DSD Europe

DSD Europe voegt anti-spam oplossing Mailinblack toe aan portfolio

Rosmalen, 28 november 2019 – DSD Europe verbreedt haar cloud services portfolio uit met de eerste anti-spam oplossing: Mailinblack. Een anti-spam oplossing die zich onderscheidt door het gebruik van Human Authentication om bedrijven en werknemers maximaal te beveiligen tegen diverse e-mailbedreigingen.

Human Authentication

Naast de traditionele anti-spam beveiligingsfilters, die zijn verbeterd met machine learning, voegt Mailinblack het Human Lock Security System toe. Dit systeem maakt gebruik van menselijke authenticatie om de e-mailsystemen van gebruikers extra te beveiligen tegen diverse bedreigingen, als malware, phishing, ransomware en spam.

“Met inmiddels meer dan 9000 gebruikers, is Mailinblack een groot succes in de Franse markt. Een succes dat we graag naar de Benelux brengen, door de unieke anti-spam oplossing van Mailinblack in ons platform toe te voegen”, aldus Stan Laurijssen, Teamlead Cloud Services bij DSD Europe.

Hoe werkt Mailinblack?

Wanneer een afzender voor de eerste keer een e-mail stuurt naar een Mailinblack gebruiker, ontvangt de afzender een authenticatieverzoek. Dit verzoek ontvangen de afzenders alleen als zij niet op de whitelist staat en de e-mail geen risico voor de organisatie vormt. Na een succesvolle authenticatie worden de afzenders automatisch op de whitelist gezet en kunnen er zonder hinder e-mailverkeer plaatsvinden. Verstuurt een Mailinblack gebruiker een e-mail naar een e-mailadres, dan wordt deze automatisch toegevoegd aan de whitelist.

“Diep verankerd in Frankrijk met 9000 gebruikers en een gemiddelde groei van 40%, heeft Mailinblack onlangs 14 miljoen euro opgehaald en een partnership getekend met Microsoft, om internationaal uit te breiden. We zijn dan ook verheugd om samen met DSD Europe Mailinblack in de Benelux te lanceren”, aldus Thomas Kerjean, CEO van Mailinblack. “We kiezen voor een samenwerking met DSD, omdat beide bedrijven gelijke waarden hebben: dynamische organisaties, met het vermogen om snel te groeien, waarbij klantgerichtheid en klanttevredenheid continu centraal staan,” vult Thomas Kerjean aan.

####

Over DSD Europe

DSD biedt een uniek platform voor de digitale distributie van cloud services en software, voor IT-resellers en MSP’s. Cloud services en software worden 24/7 online aangeboden en altijd direct geleverd. Dankzij een eigen ontwikkelingsteam kan DSD inspelen op de snelle en veeleisende markt. Het DSD-platform is een bewezen concept met een dagelijkse groei in zowel het aantal gebruikers als de techniek. Het DSD-concept wordt in vijf landen geëxploiteerd en bedient in totaal meer dan 5.500 resellers. Meer informatie op: dsdeurope.com.

Over Mailinblack

Met meer dan 15 jaar ervaring in beveiliging, R&D en kunstmatige intelligentie, is Mailinblack een toonaangevende anti-spam oplossing op de Franse IT-markt. Mailinblack beschermt bedrijven en werknemers tegen nieuwe bedreigingen via e-mail (malware, phishing, ransomware, spam, scams, etc.). Meer informatie op: mailinblack.com.