Geplaatst door DVJ Insights

DVJ Insights bevordert Jori van de Spijker tot Global Head of Brands & Communication als onderdeel van strategische uitbreiding

Utrecht, 1 mei – DVJ Insights, een vooraanstaand internationaal marketingonderzoeksbureau bekend om zijn snelle groei en innovatieve benadering, kondigt met trots de promotie aan van Jori van de Spijker in de nieuwe rol van Global Head of Brands & Communication. Deze strategische zet maakt deel uit van het bredere initiatief van DVJ Insights om zijn domeinexpertise te verdiepen en het leiderschapsteam te versterken, zodat het bureau voorop blijft lopen in de marketingonderzoekssector.

Een nieuw tijdperk van expertise in merk en communicatie

DVJ Insights breidt snel uit, met een verdubbeling van het personeelsbestand in vijf jaar. Managing Director Marieke van Echtelt benadrukt naast internationale groei de organisatorische ontwikkeling om hun hoge standaarden op het gebied van onderzoek en klantenservice te handhaven en te overtreffen. Dit omvat strategische organisatorische veranderingen om concurrerend te blijven. “Door te investeren in onze teams en nieuwe leiderschapsrollen te creëren gericht op het versterken van onze domeinexpertise en innovatieve oplossingen, bereiden we het podium voor DVJ om een top wereldwijd bureau te worden,” legt ze uit.

Dit resulteert in de uitbreiding van het managementteam met nieuwe Heads of Domains in Brand & Communicatie (Jori van de Spijker), Innovatie (Martin Hellich), en Shopper (Adrian Sanger). De veranderingen zijn bedoeld om DVJ’s impact en innovatie in belangrijke domeinen uit te breiden, zodat klanten wereldwijd kunnen blijven profiteren van excellente kwaliteit.

De rol van Jori, voorheen werkzaam als Global Commercial Director, is cruciaal geweest in de ontwikkeling  van DVJ Insights als leider in marketingonderzoek. Zijn overgang naar Global Head of Brands & Communication markeert een belangrijke mijlpaal voor zowel Jori als DVJ. Met meer dan 15 jaar ervaring in consulting voor zowel wereldwijde als lokale merken, brengt Jori een ongeëvenaarde expertise in merkgroei, effectiviteitsmeting van campagnes en creatieve tests.

Innovatieve oplossingen in een veranderend medialandschap
Jori’s leiderschap komt op een moment dat het medialandschap sneller evolueert dan ooit. “Ik ben heel blij met deze rol die perfect aansluit bij mijn passie voor onderzoek naar merk en communicatie,” vertelt Jori. “De constante ontwikkelingen in marketingonderzoek vereist innovatieve oplossingen. Ik kijk ernaar uit om onze geavanceerde methodes in brandtracking en effectiviteitsmeting van campagnes verder te ontwikkelen, zodat we onze klanten rijke, waardevolle inzichten kunnen blijven bieden.”

Voortzetting van de groei van DVJ Insights

Jori’s promotie weerspiegelt het koesteren van talent en versterkt het marktleiderschap van het bureau in merk- en communicatieonderzoek. Marieke van Echtelt, Managing Director bij DVJ Insights: “Jori’s promotie laat onze inzet op interne groei en expertise zien. Jori’s visionaire aanpak brengt DVJ Insights ongetwijfeld naar nieuwe hoogten in merk- en communicatieonderzoek“.

Terwijl DVJ Insights blijft investeren in groei en inovatie van oplossingen, draagt deze nieuwe strategische rol bij om verdere vooruitgang te boeken in de manier waarop merken hun publiek begrijpen en met hen in gesprek gaan.

Over DVJ Insights

DVJ Insights is een toonaangevend bureau voor marketingonderzoek en -analyse, bekend om het realiseren van merkgroei en innovatie. De combinatie van kwaliteit, toegevoegde waarde en passie zorgt ervoor dat DVJ Insights bedrijven helpt hun communicatie te verbeteren, sterkere merken op te bouwen, meer innovatieve producten en diensten te introduceren, en een dieper inzicht in consumentengedrag te verkrijgen. Ze staan bekend om hun innovatieve aanpak en innovatie die voortkomt uit een intensieve samenwerking met de praktijk en de wetenschap en de bereidheid om echt te luisteren.