Geplaatst door Dynatrace

Dynatrace breidt Go-to-Market partnership met Google Cloud uit

Utrecht, 11 april 2024 – Dynatrace, leider in unified observability en beveiliging, breidt zijn Go-to-Market (GMT)-partnership met Google Cloud uit. Met deze samenwerking wordt het mogelijk voor meer klanten om het Dynatrace-platform op Google Cloud te implementeren voor AI-powered analytics en automatisering van hun cloud-native omgevingen. Daarnaast draagt het bij aan hun digitale transformatiedoelen. De GMT omvat gezamenlijke sales- en marketinginitiatieven, waaronder workshops, marketingcampagnes en events.

“Cloud observability en beveiliging zijn essentieel voor succes in de moderne digitale wereld”, aldus Jay Snyder, SVP, Global Partner and Alliances bij Dynatrace. “Ze helpen organisaties om softwareontwikkeling en innovatie te versnellen, de gebruikerservaring te verbeteren en klanttevredenheid te boosten. Het Dynatrace-platform biedt leidende AI-powered observability en beveiliging voor moderne cloudomgevingen. Door ons partnership met Google Cloud uit te breiden maken we sneller resultaten mogelijk voor organisaties tijdens hun digitale transformatie en modernisatie.”

Deze aankondiging bouwt voort op het bestaande partnership tussen Dynatrace en Google Cloud. Als onderdeel hiervan kunnen klanten hun Google Cloud-budgetten gebruiken om het Dynatrace-platform aan te schaffen via de Google Cloud Marketplace. Hierdoor kunnen zij hun procurement en resources optimaliseren. Verder ondersteunt het Dynatrace-platform een uitgebreid aanbod van Google Cloud-services, waaronder Google Kubernetes Engine (GKE) Autopilot, Google Computing Engine, de operations suite van Google Cloud en Big-Query. Deze Dynatrace-integraties bieden klanten een unieke ervaring voor observability en beveiliging in hun Google Cloud-services en -applicaties.

“We zijn verheugd om ons partnership met Dynatrace uit te breiden en nog verder te verbeteren hoe klanten observability en security workloads beheren”, zegt Ritika Suri, Director of Technology Partnerships bij Google Cloud. “Door het combineren van de vertrouwde infrastructuur van Google Cloud met AI-powered observability van Dynatrace kunnen we verbeteren hoe organisaties software-applicaties ontwikkelen, implementeren, beheren en beveiligen.”

“Naarmate de markt voor cloudgebaseerd beheer en observability-oplossingen blijft groeien, biedt de gecombineerde kracht van Dynatrace en Google Cloud een aantrekkelijke propositie voor organisaties die hun digitale prestaties willen verbeteren en innovatie willen stimuleren”, aldus Brian Hoard, Director Infrastructure and Application Modernization bij SADA, een Insight Company. “SADA bevindt zich in een unieke positie om organisaties te helpen deze krachtige combinatie te benutten. Ons toegewijde team van experts helpt klanten het volledige potentieel van het Dynatrace-platform te ontsluiten en tegelijkertijd hun uitgaven aan Google Cloud-services te optimaliseren, zodat ze de meeste waarde uit hun investeringen halen.”

Bezoek de website voor meer informatie over hoe Dynatrace het Google Cloud Platform complementeert en verbetert.

Over Dynatrace
Dynatrace (NYSE: DT) bestaat om software perfect te laten werken. Het unified software intelligence platform van het bedrijf combineert brede en diepe ‘observability’-capaciteiten en continue runtime applicatiebeveiliging met Davis hypermodal AI om antwoorden en intelligente automatisering te bieden op basis van grootschalige data. Hierdoor kunnen innovators hun cloud-operations moderniseren en automatiseren, sneller en veiliger software leveren en zorgen voor vlekkeloze digitale ervaringen. Daarom vertrouwen ’s werelds grootste organisaties op het Dynatrace-platform om hun digitale transformatie te versnellen.