Geplaatst door Holbi

Een e-commerce oplossing met binnen- en buitenlandse online betaalmethoden geïntegreerd met uw ERP systeem is mogelijk met de samenwerking tussen Holbi Europe en MultiSafepay

Wolq is verheugd om haar eerste partner aan te kondigen, een samenwerking tussen Holbi Europe B.V. en MultiSafepay. Er is steeds meer vraag in de markt naar een e-commerce oplossing met integratie naar het ERP systeem.

Deze samenwerking met MultiSafepay maakt het mogelijk om gemakkelijk binnen- en buitenlandse online betaalmethoden aan te bieden in uw Wolq webshop, het is de oplossing voor de internationale betaal-uitdagingen, deze betalingen zijn ook gelijk geïntegreerd in uw ERP systeem. U hoeft de betalingen, facturatie en afhandeling dus niet meerdere keren in te voeren.

Met de slimme e-commerce tools van MultiSafepay zorgt u voor een naadloze, betrouwbare betaalervaring. Biedt uw klanten betaalmethoden die ze kennen en vertrouwen.

Veiligere betaalmethoden
MultiSafepay is een aanbieder van de meest voorkomende binnen- en buitenlandse online betaalmethoden, waaronder o.a. iDEAL, Paypal, diverse creditcards en zelfs een klantvriendelijke achteraf betaalservice.

Als geregistreerde payment service provider in Nederland staat MultiSafepay onder toezicht van De Nederlandsche Bank, met strikte voorwaarden waar ze aan moeten voldoen, wel zo veilig. Deze samenwerking helpt Wolq webshops en -shoppers bij de groeiende behoefte aan meer veiligheid en eenvoud tijdens online shopping. MultiSafepay regelt de overeenkomsten, technische details en betalingen voor elke betaalmethode. U hoeft dus geen contact op te nemen met alle individuele aanbieders, dat regelt MultiSafepay.

Waarom deze samenwerking?
Holbi Europe heeft een eigen integratie ontwikkeld voor Wolq en MultiSafepay. Een essentieel onderdeel van e-commerce activiteiten is namelijk ook het faciliteren van de daadwerkelijke betalingen.
Holbi Europe wil samen met MultiSafepay voorzien in de volgende zaken:

Betaalgemak voor de klant
Veilige wereldwijde betaalmethoden
Vlekkeloze installatie of migratie voor de klant

Volgens Kelly Pauw, Partner Manager van MultiSafepay ‘Holbi heeft een platform onafhankelijke oplossing waardoor ERP pakketten eenvoudig gekoppeld worden aan e-commerce tools, Wolq is daar een voorbeeld van. Gekoppeld aan de betaaloplossing van MultiSafepay biedt het internationale merchants de one stop shop oplossing.’

‘Holbi Europe lanceert zeer binnenkort de e-commerce oplossing Wolq. Door de samenwerking met MultiSafepay hoeft de klant zich geen zorgen te maken over de betaalmethodes en afhandelingen. Hier zijn we erg blij mee, deze samenwerking biedt namelijk ook internationaal een hoop mogelijkheden voor klanten van Holbi Europe. Hierdoor wordt de klant ontzorgd en kan die zich bezighouden met ondernemen. Daarnaast ervaart de klant de installatie en migratie vlekkeloos omdat Holbi Europe nauw samenwerkt met MultiSafepay’ aldus Ralph van de Oudeweetering, CEO Holbi Europe.