ECI start grote imagocampagne bij RTL

De campagne zet in op het imago – ‘ECI is Liefde voor lezen’ – en waar ECI voor staat. Dat laatste komt neer op drie speerpunten: dat klanten bij ECI kunnen lezen zonder lid te worden, ECI alle boeken heeft en dat ECI bestellingen razend snel aan huis bezorgd. ECI heeft een deal gesloten met RTL, waar de commercials veelvuldig op de zenders te zien zullen zijn. De Koning: “We richten ons met deze campagne op de lezende vrouw tussen de 20 en 50 jaar”. De campagne wordt ondersteund door online campagnes in combinatie met meer en nieuwe klantgerichte activiteiten in onze eigen winkels.
De Koning: “ ‘Met ‘Liefde voor lezen’ gaat ECI ook terug naar haar roots. We zijn ooit opgericht ter stimulering van het lezen, zo zijn we ook mede oprichter van Stichting Lezen. Stimuleren van lezen willen we meer naar voren gaan brengen. We willen een gids in het woud van boeken zijn, zowel letterlijk als figuurlijk. Dit zijn we al jaren voor onze bestaande leden, maar nu willen we onze kennis en expertise graag delen met iedereen. Leden blijven we koesteren en heten voortaan VIP leden. ‘Als je VIP lid bent of wordt, geeft dat extra interessante voordelen en privileges.”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.