Industry Wire

Geplaatst door Alfred

Edward van de Ridder wordt Head of Strategy bij Alfred

Amsterdam, 20 september 2017 – Edward van de Ridder zet zijn carrière voort als Head of Strategy bij Alfred.

Van de Ridder vertrok eind 2016 bij NOISE, het bureau waarvan hij medeoprichter was.

Grote merken adviseren in de volle breedte

“De eerste 12 jaar van mijn carrière heb ik bij TBWA op hele grote merken gewerkt. In de 11 jaar NOISE heb ik fantastische klussen mogen doen op het snijvlak van digital en activatie. Bij Alfred komt dit alles samen: hier kan ik grote merken adviseren in de volle breedte”, aldus Van de Ridder. “Met mijn ervaring op digital en activatie kan ik een mooie bijdrage leveren aan de weg die Alfred vorig jaar heeft ingezet”. Hij voerde gesprekken met verschillende partijen, maar vanaf het allereerste contact met Alfred was hij enthousiast: “Ik kende Alfred al vanuit eerdere samenwerking met NOISE op C1000 en Grolsch. De klik die er toen al was, was niet verdwenen”.

Steeds meer vraag naar digital en activatie

Eddy Salfischberger, managing partner van Alfred is ook blij met de komst van Van de Ridder. “Het afgelopen jaar hebben we de vraag van onze klanten naar digital, social en activatie enorm zien toenemen, naast TV. Met Edward erbij brengen we dit weer naar een volgend niveau.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht