Industry Wire

Geplaatst door Basebuilder

Emile Muijsson nieuwe Managing Director bij Basebuilder

Online marketingbureau Basebuilder, expert in omnichannel leadgeneratie voor Europese retailers, heeft Emile Muijsson benoemd tot nieuwe Managing Director. Muijsson trad in mei 2023 in dienst en is afkomstig van klantenkaarten app Stocard, waar hij werkte als Country Manager.

Muijsson heeft 20 jaar ervaring bij toonaangevende Nederlandse bedrijven

Muijsson heeft 20 jaar ervaring bij toonaangevende Nederlandse bedrijven. Zijn vorige functie was bij klantenkaarten app Stocard, waar hij werkte als Country Manager. In de zes jaar bij dat bedrijf bouwde hij met succes het verkoopteam op. Hij heeft ook gewerkt in verkoopfuncties bij telecomprovider Tele2 Nederland en bezorgdienst van brievenbusreclame Spotta.

Muijsson wordt lid van het managementteam Basebuilder

Muijssons primaire doel wordt om de verkooporganisatie bij Basebuilder op internationaal niveau uit te breiden. Ook gaat hij verdere integratie met de andere labels en kantoren binnen Linehub, waar Basebuilder onderdeel van is, realiseren. Vooral binnen retail en FMCG. Muijsson sluit zich aan bij Bart Hulsbos, Head of Accounts and Operations, en Raelene van Schooneveld-Steenwijk, Senior Project Manager en Team Lead, die deel uitmaken van het managementteam van Basebuilder.

Muijsson ziet veel kansen voor retailers bij Basebuilder

Emile Muijsson: “Ik heb ontzettend veel zin om bij Basebuilder aan de slag te gaan. Basebuilder heeft een zeer trouwe groep klanten die elk jaar gebruikmaakt van Basebuilders diensten voor het uitbreiden van een klantenbase of activatie. De afgelopen jaren heb ik Stocard Benelux mogen opbouwen en daar veel ervaring opgedaan met betrekking tot loyalty en activatie. Het is voor retailers ontzettend interessant om met Basebuilder samen te werken en zeker onder de paraplu van Linehub met haar diverse labels liggen er veel kansen.”

Volgens CEO van Linehub, Marko Dobroschelski, die aangeeft dat het niet altijd makkelijk is om capabele mensen te vinden, komt Muijsson ‘precies op het juiste moment’.

<einde bericht>

 

Over Linehub

Linehub is een internationaal opererend collectief van marketing specialisten dat bedrijven helpt bij het realiseren van hun (online) marketingdoelstellingen. Het doet dit met een team van 200 specialisten in 32 landen, die realtime marktinzichten en performance marketingdiensten bieden aan meer dan 1900 bedrijven over de hele wereld. Daisycon, Affiliprint, Sovendus BV, Conversive, Trendata, New Media en Basebuilder maken deel uit van Linehub. Linehub is wereldwijd actief en heeft kantoren in Stockholm, Helsinki, Aarhus, Antwerpen, Boekarest, Almere, Hengelo, Oldenburg, Oslo en Utrecht.

Over Basebuilder

Basebuilder, gevestigd in Utrecht en sinds maart 2022 onderdeel van Linehub, is gespecialiseerd in omnichannel lead generation. Het bedrijf verbindt grote internationale retailers zoals JBL, C&A, ALDI, Blokker, Action, Inter Discount, Tchibo, Deichmann, Wereldhave, Lidl en Makrovan, over de hele wereld met hun consumenten. Dit doen zij door zowel online als offline doelgroepen te enthousiasmeren met ‘branded activation campaigns’ waarbij de doelgroep overtuigd wordt om deel te nemen door het toevoegen van een spelelement. Een rad van fortuin, kraskaarten of een giftbox; er zijn verschillende mogelijkheden beschikbaar die passen bij elk merk en product. Dit doen zij al 12 jaar in 20 landen.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht