Geplaatst door EPIServer

Episerver kroont Valtech en Realise tot meest toonaangevende digitale bureaus op de 2016 Ascend partner awards

Haarlem, 16 november 2016 – Episerver, toonaangevend leverancier van digitale marketing, content management en digitale commerce-oplossingen, heeft gisterenmiddag de winnaars van de jaarlijkse partner awards bekendgemaakt: Valtech voor het vasteland van Europa en Realise voor het Verenigd Koninkrijk en Ierland. De awards zijn uitgereikt op de eerste editie van Ascend Europe, de manifestatie van Episerver in Kings Place, Londen.

Valtech, een onafhankelijk Europees digitaal en technologiebureau, is gekroond tot Episerver Partner of the Year 2016 voor het Europese vasteland, dankzij de indrukwekkende uitbreiding van het klantenbestand waardoor het Digital Experience-platform van Episerver een groot aantal nieuwe gebruikers heeft gewonnen. Het succes van Valtech volgt op een periode van aanhoudende groei en de recente overname van eFocus, een in Nederland gevestigde aanbieder van omnichannel-oplossingen.

Realise, het in het Verenigd Koninkrijk gevestigde bureau voor digitale campagnes, krijgt erkenning voor de onvermoeibare inzet in 2016 om zijn klanten uitzonderlijke digitale ervaringen te leveren, gebruikmakend van Episervers content-managementsysteem (CMS) Digital Experience Cloud™. Dit behelst het ontwerp, de ontwikkeling en de oplevering van websites en mobiele sites voor de English Football League, met de introductie van Episerer als belangrijk onderdeel van de digitale strategie.

De gebruikersconferentie van dit jaar, die meer dan vierhonderd Episerver-klanten, -partners en digitale marketingexperts bij elkaar bracht, heeft veel nieuwe ideeën opgeleverd op het gebied van digitale klantervaringen en transformatiestrategieën, alsmede praktijkvoorbeelden en inzichten van Europese marketingpioniers. Naast de jaarlijkse awards bracht het evenement ook keynote-speeches van Episerver-klanten als de Metropolitan Police, Childline en Smith & Nephews. Andere klanten die hun ervaringen en e-commerce-uitdagingen hebben gedeeld, zijn Arriva Buses, Bostik en Just Retirement.

Het internationale evenement markeert voor Episerver een periode van aanzienlijke groei, waarin de platformprovider, ter versterking van zijn productportfolio, marktbereik en verticale expertise, de e-commerce-personalisatieleverancier Peerius en de omnichannel-marketingoplossing Optivo verwierf. Eerder dit jaar werd Episerver voor de tweede keer op rij uitgeroepen tot marktleider in het Gartner Magic Quadrant voor Web Content Management.

Jeroen Staehle, Marketing Manager Continental Europe bij Episerver, reageert op het evenement: “Episervers Ascend brengt toonaangevende digitale ervaringsdeskundigen, visionairs en bureaus bij elkaar om best practices uit te wisselen. De Partner awards zetten bedrijven in het zonnetje die de toon aangeven in het creëren van nieuwe e-commerce- en digitale marketingervaringen voor klanten, en erkennen hiermee hun creativiteit, hun visie en de unieke verhalen die ze online tot leven hebben gewekt.”

Meer informatie over Episerver Ascend Europe 2016 is te vinden op http://www.episerver.com/about-us/ascend/episerver-ascend-europe/.

Over Episerver

Episerver verbindt e-commerce en digital marketing om bedrijven te helpen met het creëren van unieke klantervaringen en meetbare resultaten. Door content, e-commerce en multichannel marketing functionaliteiten in de Digital Experience Cloud™ te combineren, werkt Episerver voor de hele klantcyclus van online bedrijven; van intelligente optimalisatie en lead generatie door conversie en herhaalde verkoop op een gebruiksvriendelijke en snelle manier. Ondersteund door een innovatief netwerk met 880 partners in meer dan 30 landen helpt Episerver 8.800 digitale leiders om ontwrichtende, transformationele strategieën te omarmen, zodat bedrijven uitstekende ervaringen kunnen leveren, ongeacht het kanaal waar ze klanten willen betrekken. Episerver is opgericht in 1994 en heeft inmiddels kantoren in de Verenigde Staten, Zweden, Denemarken, Noorwegen, Finland, Nederland, Zuid-Afrika, Australië, Spanje, de Arabische Emiraten en Groot-Brittannië. Meer informatie: www.episerver.nl.