Industry Wire

Geplaatst door EPOS

EPOS lanceert cashback campagne om bedrijven te laten investeren in kwalitatieve hybride werkoplossingen

Kopenhagen, Denemarken – 11 oktober 2022 – Wereldwijd audiomerk EPOS heeft vandaag een cashback-campagne gelanceerd om bedrijven in staat te stellen te investeren in technologie oplossingen die samenwerking stimuleren en de productiviteit verhogen zonder te besparen op kwaliteit, duurzaamheid of prestaties. De campagne is beschikbaar voor zakelijke klanten en loopt in Oostenrijk, België, Duitsland, Frankrijk, Ierland, Luxemburg, Nederland en het Verenigd Koninkrijk. Van 1 oktober tot en met 31 december 2022 komen zakelijke aankopen van geselecteerde producten in aanmerking voor een vaste cashback betaling voor elke gekochte eenheid.

Technologie-investeringen staan centraal bij het optimaliseren van moderne hybride werkmodellen. De juiste investering kan een basis bieden voor het creëren van naadloze ervaringen op het gebied van samenwerkingen. De cashback campagne van EPOS biedt bedrijven de kans om gezonde investeringen te doen met de mogelijkheid om te besparen en op te schalen.

Bij elke aankoop ontvangen bedrijven een vast cashbackbedrag. EPOS producten die deelnemen aan de campagne zijn veelzijdige audio-oplossingen uit de EPOS ADAPT headset-lijn en uit de premium speakerphone EXPAND-reeks. Hierbij is een cashback mogelijk tot wel €200 per eenheid van de EXPAND Vision 3T.

Simone Mareth, Director Marketing EMEA bij EPOS zegt: “Er staat een enorme druk op zakelijke beslissers om succesvolle hybride werkmodellen vorm te geven. Bedrijven worden tegenwoordig ook geconfronteerd met uitdagingen op meerdere fronten. Als het gaat om investeringen in IT-apparatuur en samenwerkingsoplossingen is elke uitgegeven euro belangrijk. Daarom lanceren we onze allereerste cashback-campagne. We begrijpen dat bedrijven met de juiste technologische oplossingen toekomstbestendig zijn en werkomgevingen kunnen creëren, zowel fysiek als virtueel,”

Er zijn oplossingen beschikbaar voor de behoeften van elke professional, of het nu gaat om het optimaliseren van een werkomgeving op afstand, een dynamische oplossing voor een hybride werknemer of het upgraden van fysieke vergaderruimtes om nieuwe samenwerkingsniveaus te ontsluiten.

Om in aanmerking te komen voor de cashback-campagne moeten bedrijven ten minste één deelnemend product hebben gekocht bij een erkend EPOS partner, in de benoemde regio’s, tijdens de campagneperiode die loopt van 1 oktober tot en met 31 december 2022. Aankoopbewijzen moeten uiterlijk op 15 januari 2023 zijn ingediend.

Ga voor meer informatie naar: https://www.eposaudio.com/en/nl/enterprise/offers/cash-back

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht