Eristoff introduceert Pink It Up! met brutale activatie in België

Eristoff breidt deze zomer haar assortiment uit met Pink It Up!, een gloednieuwe premix. Om deze introductie tot een succes te maken, ontwikkelde content bureau Wayne Parker Kent een opvallende, brutale campagne die volledig past bij de identiteit van rebel brand Eristoff. Wayne Parker Kent was zowel verantwoordelijk voor strategie als concept van de campagne.
Why wait for the party to party
Premix blikjes zoals Pink It Up! worden vooral gedronken tijdens pre-parties en onderweg naar de party. Eristoff en Wayne Parker Kent gebruiken dat inzicht en organiseren daarom de ultieme pre-party, op een zeer bijzondere locatie. Eind juni wordt een verlaten metrostation in Brussel voor één avond omgetoverd tot club voor een epische pre-party. Opkomende techno DJ KLAPS wordt de grote publiekstrekker.
De unieke activatie wordt ondersteund met een prikkelende teaser video, social ads, online video ads en DOOH-uitingen. Ook is er een samenwerking met Vice, meerdere influencers en een branded taxidienst.
“Eristoff is een merk met een bijzondere positie. Het is volwaardig onderdeel van de underground cultuur, vooral omdat Eristoff het publiek continu verrast met nieuwe ervaringen en mensen helpt om nieuwe muziek en opkomende artiesten te ontdekken”, aldus Nicolas Mazuranic, brand director bij Bacardi. “Wij zijn ontzettend blij met deze campagne, omdat het niet alleen aandacht vestigt op ons nieuwe product, maar tegelijk ons merkverhaal vertelt en waarde toevoegt aan het leven van onze doelgroep.”
Managing director Daan Zoetmulder van Wayne Parker Kent: “Wij werken graag voor merken die het lef hebben om dingen anders te doen. Met deze campagne bewijst Eristoff zo’n merk te zijn. Samen met Eristoff voegen we echt iets toe aan het leven van mensen en de cultuur in de stad, op een manier die heel dicht bij het merk ligt.” Zoetmulder vervolgt: “Daarmee past de campagne perfect bij de belofte van Wayne Parker Kent om waardevolle verhalen te creëren. Het past echt volledig bij wie wij zijn als bureau. We kijken nu al uit naar de volgende samenwerking.”
Eristoff Pink It Up! is vanaf nu in heel België verkrijgbaar bij alle retailers. De introductie van Pink It Up! geeft een vervolg aan de succesvolle entree van Eristoff Pink vorig jaar.
Main video: https://www.youtube.com/watch?v=ad3biy4J1c4
Credits:
Klant: Eristoff
Lead agency: Wayne Parker Kent
Eventbureau: Wasserman
Videoproductie: MediaMixer
Music: KLAPS
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.