Geplaatst door eSpirit

e-Spirit krijgt nieuwe certificering voor integratie met SAP Commerce Cloud

Amsterdam, 18 juni 2019 – e-Spirit, leverancier van het FirstSpirit Digital Experience Platform, heeft een certificering voor SAP Commerce Cloud integratie API. De integratie incorporeert e-Spirit’s hybride headless CMS-technologie met SAP Commerce Cloud. Bedrijven kunnen hierdoor bijzondere en gepersonaliseerde digitale ervaringen brengen via alle kanalen, zoals websites, mobiele devices en sociale media.

Webwinkeliers maken vandaag de dag het verschil door winkelervaringen te personaliseren. Ze bieden content aan op hun digitale platformen die past helemaal is afgestemd op de websitebezoeker op basis van zijn wensen en kenmerken. Volgens onderzoek van Epsilon Research doet 80% van alle consumenten liever zaken met een bedrijf wanneer het gepersonaliseerde ervaringen aanbiedt.

De integratie van SAP Commerce Cloud en FirstSpirit zorgt ervoor dat retailers personalisatie eenvoudiger in kunnen voeren. Ze kunnen een gepersonaliseerde digitale ervaring aanbieden, zonder dat het marketingteam direct over programmeerkennis moet beschikken. Dit maakt bedrijven agile en zorgt ervoor dat er sneller ingespeeld kan worden op de wensen van shoppers.

FirstSpirit zorgt ervoor dat de SAP Commerce Cloud contentrijke, gepersonaliseerde koopervaringen in iedere taal kan aanbieden. De voordelen van de krachtenbundeling tussen SAP en e-Spirit zijn:

• Gebruik van één simpele en intuïtieve interface voor de creatie en het beheer van alle C content, zonder dat je daarbij hoeft te kunnen programmeren.
  • Creëer meeslepende en gepersonaliseerde ervaringen voor iedere touchpoint.. ongeacht het kanaal of het apparaat dat wordt gebruikt.
  • Eenvoudig ervoor zorgen dat overal en op ieder kanaal dezelfde uitstraling is. Vertaling en lokalisering van content voor kopers… ongeacht de locatie waar iemand zit.
  • Elimineer de complexiteit die geassocieerd wordt met multi-brand en multi-channel contentdistributie.
  • Ervoor zorgen dat omnichannel content de juiste persoon bereikt op het juiste moment met gepersonaliseerde targeting die geoptimaliseerd wordt op basis van A/B testing.
  • Verkrijg inzicht in klantgedrag met behulp van real-time analytics dat erop gericht is betere beslissingen te maken.
  • Bewaar content in een centraal opslagsysteem zodat het gebruikt kan worden over meerdere kanalen.
  • Gebruik SAP Commerce Cloud voor het ‘glas’ en FirstSpirit voor het beheer van gestructureerde content voor maximale flexibiliteit.

“Veel B2B en B2C klanten maken ondertussen gebruik van de gecombineerde kracht van e-Spirit’s hybride (headless) CMS-technologie met SAP Commerce Cloud”, zegt Matthias Meijer, manager Benelux bij e-Spirit. “Ons headless CMS zorgt ervoor dat we ieder kanaal, ieder platform en ieder device kunnen voorzien van gepersonaliseerde content. Door deze certificering zijn we de olie die de SAP Commerce Cloud motor soepel laat lopen.”

##

Over e-Spirit

E-spirit is een aanbieder van een digital experience platform en richt zich speciaal op het optimaliseren van buyer journeys. e-Spirit is opgericht in 1999 en is onderdeel van de Adesso Group. Het bedrijf heeft kantoren op zestien locaties in Duitsland, de Verenigde Staten, Groot Brittannië, Benelux, Oostenrijk en Zwitserland. Klanten zijn onder andere BASF, s. Olivier, Hugo Boss, Commerzbank, L’Oreal Luxe, MAN, Media Saturn en Rijksportaal.

Kijk voor meer informatie op www.e-spirit.com