Geplaatst door UM

EXACT kiest voor UM als strategische partner

Amsterdam, 15 maart 2017 – Exact (Cloud Business Software) heeft na een bureau-oriëntatie besloten vanaf 1 januari 2017 het Brand Communications media-account onder te brengen bij UM. UM is zowel nationaal als internationaal verantwoordelijk voor de strategie, planning, inkoop en optimalisatie van de media inzet.

Joost Niepoth, Brand Communications Director van Exact
“Bij UM vonden we de juiste mix van enthousiasme, ervaring met internationale klanten en de drive bij het team om ons te ondersteunen bij het bouwen aan onze merkpositie binnen een zeer competitief landschap. We hebben de overtuiging dat deze samenwerking voor beide partijen mooie dingen kan gaan opleveren. Ons, net aangekondigde, verlengde partnership met Max Verstappen gaat ons hier zeker bij helpen”

Rik Ruts, CEO van UM

“Exact is een technologie bedrijf wat zijn digitale producten en diensten continue aanpast aan de veranderende markt van zijn klanten. Een ambitieuze en snel groeiende internationale onderneming, die wereldwijd actief is en als geen ander weet hoe belangrijk innovatie is. Juist op het snijvlak van data en technologie en de creatieve inzet van (digitale) media en ontwikkeling van content, kan UM als geen andere het verschil maken voor Exact. Wij geloven in de kracht van onze nieuwsgierigheid en zijn niet bang om nieuwe kansen te benutten en deze met ons internationale netwerk in meerdere landen voor Exact uit te rollen.

Over UM

UM werkt o.a. voor ABN AMRO, Coca-Cola, De Nederlandse Loterij, BMW, JUMBO en War Child en maakt deel uit van IPG Mediabrands.