Industry Wire

Exterion Media wint definitief reclamecontract Stadsgewest

Exterion Media is de komende 5 jaar de exploitant van alle reclamevlakken in Stadsgewest Haaglanden (gemeenten Den Haag, Delft, Westland en Midden-Delfland). Deze gunning is vandaag definitief geworden. Hiermee verstevigt Exterion Media haar marktpositie aanzienlijk en wordt de afstand ten opzichte van de concurrentie groter. Samen met grote concessies als de NS en Rotterdam heeft Exterion Media nu de beste positie in de Randstad met een nog groter bereik.

 

Ruim 2.500 reclamevakken
In Stadgewest Haaglanden beschikt Exterion Media tot en met 2020 over ruim 2.500 reclamevakken op 2m2 formaat. Stadsgewest Haaglanden vormt samen met Rotterdam de Metropoolregio Rotterdam Den Haag (MRDH), waar 2,25 miljoen mensen in 23 gemeenten wonen. In groot Rotterdam beschikt Exterion Media reeds over ruim 3.300 reclamevlakken op 2m2. Naast de beste positie in de Randstad biedt Exterion Media samen met de grootste concessie NS, de beste geografische spreiding in Nederland met maximale zichtbaarheid in zowel alle grote steden als middelgrote omliggende gemeenten met een sterk regionale functie. Exterion Media garandeert een goede spreiding in Nederland en een evenredige ‘share of voice’ per gemeente.

Beste bieding door Exterion Media
Exterion Media deed in een aanbestedingsronde de beste bieding voor de exploitatie van de advertentieruimte op 2m2 in Stadsgewest Haaglanden.

Marcel den Hoed, Sales Director bij Exterion Media: “De afgelopen 2 jaar groeit Exterion Media fors vanwege een toenemende vraag vanuit de markt. Er zijn duidelijke indicaties dat de OOH markt ook in de komende jaren zal blijven groeien. Door de uitbreiding van ons portfolio met Stadsgewest Haaglanden wordt het aanbod van Exterion Media nog relevanter voor de groeiende groep adverteerders die voor de kracht van OOH kiest.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht