Geplaatst door Extreme Networks

Extreme Networks erkend als 2020 Gartner Peer Insights Customers’ Choice Awards voor vaste en draadloze WLAN-toegangsinfrastructuren

Amstelveen, 3 maart 2020 ― Extreme Networks, Inc. (Nasdaq: EXTR) is door Gartner uitgeroepen tot 2020 Gartner Peer Insights Customers’ Choice for Wired and Wireless LAN Access Infrastructure. Het bedrijf kreeg op een schaal van 1 tot 5 een 4.6 van klanten in verschillende sectoren, waaronder de zorg, het onderwijs en communicatie.

Gartner definieert de Wired and Wireless Access LAN Infrastructure-markt als een branche met leveranciers die de hardware en/of software leveren voor vaste en draadloze netwerken waarmee devices verbinding kunnen krijgen met het bedrijfsbrede vaste LAN- of Wi-Fi-netwerk. Een erkenning als de Gartner Peer Insights Customers’ Choice is gebaseerd op feedback en beoordelingen van eindgebruikers die ervaring hebben met het aanschaffen, implementeren en/of gebruiken van het product of de service.

De vaste en draadloze LAN Access Infrastructure-oplossingen van Extreme bieden organisaties vereenvoudigde netwerktoegang en vereenvoudigd netwerkbeheer, en volledige controle en inzicht. Het gaat om onder meer ExtremeWireless™-accesspoints, ExtremeSwitching™-technologie en ExtremeApplications™, zoals ExtremeCloud™ IQ, ExtremeAnalytics™ en ExtremeControl, alle onderdeel van het Extreme Elements™-portfolio –,. Eindgebruikers roemen de betrouwbare prestaties, de gemakkelijke implementatie met behulp van de cloud en de responsieve en praktische support. Dit zijn voor hen de belangrijkste redenen om te kiezen voor Extreme.

Extreme Networks kreeg eerder erkenning als 2018 Gartner Peer Insights Customers’ Choice for Wired and Wireless LAN. Het is ook door klanten erkend als een Gartner Peer Insights Customers’ Choice for Data Center Networking en was twee achtereenvolgende jaren leider in het Gartner Magic Quadrant for Wired and Wireless LAN Access Infrastructure

Wat klanten zeggen over Extreme Networks

“Extreme heeft ons voorzien van de slimme oplossing die we nodig hadden, evenals de vereiste prestaties. Sinds de implementatie van Extreme Wireless is de feedback van eindgebruikers uitstekend. Het is een excellente, holistische oplossing voor ons draadloze en vaste netwerk, die ons een uitstekend inzicht en controle biedt tot op applicatieniveau.” – Decaan bij Informatietechnologie, Onderwijs

“Extreme Networks werkte met ons samen bij het aanleggen van een nieuwe netwerkinfrastructuur, waarbij we overstapten van een klassieke netwerkservicegebaseerde oplossing naar een moderne applicatiegerichte netwerk-fabric-oplossing. Nagenoeg geen downtime was een must en Extreme kon op een professionele en deskundige manier met die eis omgaan.” – Netwerkarchitect, Zorg

“Ik dacht dat we nooit afscheid zouden nemen van onze bestaande en vertrouwde netwerkapparatuur. Maar toen ik de producten van Extreme ging gebruiken en met hen ging samenwerken, zag ik alle extra waarde, naast de solide prestaties en betrouwbaarheid die ik nodig had.” – CTO, Onderwijs

“Wij gebruiken Extreme Networks High Density Wireless in een stadionomgeving. Dit biedt ongeëvenaarde prestaties voor onze fans. Deze leverancier werkt continu aan het creëren van de beste draadloze technologie in de sector. We zijn erg gelukkig hiermee.” – Manager WAN-beheer en operations, Services

“De setup en implementatie van het product zijn erg gebruiksvriendelijk en het bedrijf bood de nodige hulp. De cloudinterface maakt het beheer eenvoudig en het opschalen heel gemakkelijk.” – Senior-systeembeheerder, Zorg

“Deze technologische oplossing is erg belangrijk gebleken om het beheer van ons draadloze netwerk te verbeteren. Het biedt ons het gebruiksgemak van de cloud, de mogelijkheid om het verkeer uit te breiden en de configuratiemogelijkheden in de cloud.” – Analist, Communicatie

Ed Meyercord, President en CEO van Extreme Networks, Inc.: “De feedback van onze klanten is rechtstreeks van invloed op onze bedrijfsvoering: van productontwikkeling tot en met marktuitbreiding. Het is een eer om van eindgebruikers jaar na jaar zo’n hoge waardering te krijgen voor onze netwerkprestaties, cloudinfrastructuur en vereenvoudigd beheer. We zijn er trots op probleemloze, cloudgestuurde netwerkoplossingen aan te bieden, die helpen bij de ontwikkeling van digitale-transformatie-initiatieven voor bedrijven in elke branche. De erkenning van Gartner’s Customers’ Choice is daar een bewijs van, en deze positieve feedback zal onze toekomstgerichte visie en zakelijke impuls in de toekomst blijven stimuleren.”

Over Peer Insights

Peer Insights is een onlineplatform voor beoordelingen en reviews van IT-software en -diensten, die worden geschreven en gelezen door IT-professionals en technologiebeslissers. Het doel is IT-managers te helpen meer inzicht te bieden voor hun aankoopbeslissingen en technologieleveranciers te helpen hun producten te verbeteren door objectieve, onbevooroordeelde feedback van hun klanten. Gartner Peer Insights bevat meer dan 70.000 geverifieerde beoordelingen in meer dan tweehonderd markten. Ga voor meer informatie naar http://www.gartner.com/reviews/home.

Gartner Peer Insights-klantkeuze bestaat uit de subjectieve meningen van individuele eindgebruikersrecensies, beoordelingen en gegevens die zijn toegepast op basis van een gedocumenteerde methodologie; ze vertegenwoordigen noch de standpunten van, noch een goedkeuring door Gartner of zijn gelieerde ondernemingen.