FacilityApps gaat ‘On Tour’ met seminars over Apps

Er is nog veel onwetendheid bij bedrijven en instellingen over de mogelijkheden en kansen omtrent het gebruik van Business Applicaties (apps). Uit recent onderzoek uitgevoerd door Keala, naar mobiel werken blijkt dat maar liefst 75 procent van de bedrijven geen mobiele bedrijfsstrategie heeft. Welke rollen spelen business apps bij kostenbesparingen en het efficiënter maken van de werkzaamheden binnen een bedrijf?  FacilityApps ‘On Tour” organiseert de komende periode lunchbijeenkomsten voor directies en managers van facilitaire- en schoonmaakbedrijven om informatie te verstrekken over de huidige en toekomstige mogelijkheden van business apps op de werkzaamheden en bedrijfsvoering binnen organisaties.

Dat er nog veel onwetendheid is (75%) over de mogelijkheden die business apps kunnen bieden aan bedrijven blijkt niet alleen uit onderzoek van Keala naar mobiel werken. De medewerkers van FacilityApps uit Purmerend merken dat er een stijgende vraag is naar informatie rondom het gebruik van business apps. Toch blijkt dat nog veel bedrijven nauwelijks bekend zijn met welke business apps er op dit moment zijn, wat ze kunnen, wat er mag en hoe ze geïmplementeerd kunnen worden in de bedrijfsvoering. Jaap van der Spek, directeur bij FacilityApps zegt hierover; ‘De afgelopen weken konden we bijna niet voldoen aan de stroom van vragen over business apps. Deze vraag kwam niet alleen van bedrijven, maar ook van branche-organisaties en de media. We merken dat er nog veel onwetendheid is over het gebruik en de mogelijkheden van business apps.’

On Tour lunchbijeenkomsten
Business apps gaan de manier veranderen waarop bedrijven hun operatie inrichten en aansturen. Het gebruik hiervan is geen hype maar een middel om efficiënter te kunnen werken. FacilityApps gaat in oktober en november het land in om directies en managers van facilitaire – en schoonmaakbedrijven te informeren over de apps en ontwikkelingen op dit gebied.

Inschrijven
Belangstellenden kunnen kosteloos deelnemen aan deze informatieve lunchbijeenkomsten. Bedrijven kunnen zich inschrijven op de site www.facilityapps.nl/lunchbijeenkomsten. FacilityApps ‘On Tour’ komt langs in de volgende plaatsen; Zwolle, Den Bosch, Alphen aan de Rijn en Utrecht.  Op de site is meer informatie terug te vinden over het programma en de exacte tijden en locaties. Let op: het aantal plaatsen is beperkt!