Industry Wire

Geplaatst door Adver-Online B.V.

FashionUnited en Adver-Online lanceren Fashion HR Apps

Heemstede (NL), 20 juni 2017 – Adver-Online gaat met haar HR Appstore, het nummer 1 online HR platform, een partnership aan met FashionUnited, het internationale B2B netwerk voor de modebranche. In samenwerking met de HR Appstore lanceert FashionUnited “Fashion HR Apps”.

Fashion HR Apps is het platform dat HR producten en diensten aanbiedt voor HR professionals in de modebranche. Het platform wordt eerst gelanceerd in Nederland en Duitsland, daarna wordt het naar meerdere landen uitgerold waaronder het Verenigd Koninkrijk, België en de Verenigde Staten. HR producten en diensten die worden aangeboden op Fashion HR Apps zijn o.a. Appical (onboarding), Blue Carpet (performance management en talent management), Cammio (video recruitment), CVmonitor (screening MKB en Enterprise), HROffice Recruitment (applicant tracking system), Ligo (juridisch advies), MatchQ (assessments en video pitch), Recruitz.io (social recruitment) en Screenen.com (screening). Er zullen steeds meer partners aan Fashion HR Apps worden toegevoegd.

Samenwerking FashionUnited en Adver-Online
Lennard Minderhoud, CEO FashionUnited, licht toe: “Het koppelen van werkzoekenden met de industrie en vice versa staat altijd centraal bij FashionUnited, net zoals het delen van het laatste modenieuws, inzichten en ontwikkelingen in meer dan 20 landen en 8 talen. Meer dan 80% van ‘s werelds grootste modebedrijven maken gebruik van FashionUnited’s HR en marketing oplossingen om internationaal modetalent binnen te halen. Wij willen een innovator zijn en voldoen aan de behoeften van onze klanten en partners. Met Fashion HR Apps bieden we HR professionals in de modebranche extra service en geloven we dat we hen helpen de meest relevante producten en diensten op HR vlak te vinden waarmee zij hun werk efficiënter kunnen doen.”

Ook Hans van Rijnswoud, CEO Adver-Online, kijkt uit naar de samenwerking met FashionUnited. “Onze samenwerking met FashionUnited past perfect binnen de strategie van Adver-Online: het aangaan van nieuwe samenwerkingsverbanden, internationalisatie en de implementatie van Adver-Online’s producten en diensten. We willen graag onze leiderschapspositie verstevigen in Nederland, ons internationale marktaandeel vergroten en de propositie verbreden met partners. Met het aangaan van dit partnership met FashionUnited slaan we de handen ineen en versterken wij de uitrol van HR software en diensten binnen 1 platform voor de modebranche, zowel nationaal als internationaal.”

Over FashionUnited
FashionUnited is een internationaal B2B platform voor de modebranche. Wereldwijd bereikt de website meer dan 1.6 miljoen modeprofessionals per maand. Bezoekers vinden in een door hen geselecteerde taal, hierop het laatste modenieuws, vacatures in mode, vakinformatie, display advertenties, carrière centrum, employer branding pagina’s en events. Via het FashionUnited Netwerk kunnen modeprofessionals met elkaar netwerken, discussiëren en ideeën delen. FashionUnited, meer plezier en effectiviteit in fashion!

Over Adver-Online
Adver-Online is marktleider in online arbeidsmarktcommunicatie en HR technologie, en is benoemd tot top HR software bedrijf door Business Magazine MT. Sinds 2002 creëert Adver-Online met datagedreven recruitment marketing, succesvolle (online) recruitment marketing campagnes voor de wervingsvraagstukken van (inter)nationale opdrachtgevers. Alles staat in het teken van het bereiken van de doelgroep, met de juiste boodschap en op het juiste moment. Meer dan 150.000 datagedreven recruitment marketing campagnes zijn door Adver-Online opgezet. In 2009 introduceerde Adver-Online, HROffice. HROffice voorziet in innovatieve en gebruiksvriendelijke HR software op het gebied van Recruitment en Workforce Management. Eind 2016 lanceerde Adver-Online de innovatieve HR Appstore, hét online platform met een uitgebreid aanbod aan software en diensten van dé beste HR leveranciers.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht