FASTTRACK 2 BIG IDEAS VOOR DE MARKETEER MET HAAST

Onderzoeksbureau Motivaction en MarketingCommunicatiebureau Brandstof360 introduceren een compleet nieuwe methode waarmee marketeers in no time een scherpe en goed onderbouwde propositie in de markt kunnen zetten.
Ze noemen het FastTrack 2 Big Ideas en is zodanig slim opgebouwd dat je als ongeduldige marketeer binnen 7 dagen bereikt waar normaliter een veelvoud aan tijd (en geld) voor nodig is. Dus ben je een marketeer die net een gat in de markt heeft ontdekt terwijl de concurrentie nog ligt te slapen of zie je een enorme kans maar vind je het lastig om de perfecte propositie vast te stellen, dan biedt FastTrack 2 Big Ideas uitkomst.
Geen lange onderzoekstrajecten meer. Geen dikke rapporten met eindeloze interpretaties. Maar direct boter bij de vis. Brandstof360 en Motivaction koppelen beschikbare CRM data direct aan kennis over de drijfveren van de doelgroep. Die data crunchen ze naar relevante thema’s. Tegelijkertijd doen ze beknopt kwalitatief onderzoek naar wensen en dilemma’s en wordt alles vertaald naar bruikbare customer insights. Last but not least wordt het geheel afgemaakt met een design thinking workshop waarin die inzichten omgezet worden in Big Ideas, als dan niet samen met je klant.
En dat allemaal in het ultrakorte tijdsbestek van 7 dagen.
WAAR DATA, MARKETING EN CREATIE SAMEN KOMEN
Brandstof360 is het eerste en enige inzichtgedreven MarketingCommunicatiebureau van Nederland. Het heeft een nauwe samenwerking met onderzoeksbureau Motivaction.
De data van hun opdrachtgevers kruizen ze met data uit de Effection Profiler database van Motivaction. Om tot nog betere, scherpere en vooral actuelere inzichten te komen.
Inzichten die de ideale basis vormen voor concepten en campagnes die hout snijden. Die consumenten in het hart raken. Daarmee is Brandstof360 een uniek bureau. Slaat het een brug tussen onderzoek, marketing en creatie. Zo ontstaan samenwerkingen met weinig ruis op de lijn. Zijn ze sneller daar waar marketeers zaken willen doen.
Motivaction is een fullservice onderzoeksbureau dat kwalitatieve en kwantitatieve onderzoeksexpertise combineert met kennis van organisaties en hun omgeving en dit vertaalt naar consumer insights gedreven marketing- en communicatieadviezen.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.