FedEx sponsort de komende drie seizoenen de UEFA Europa League

Hoofddorp, 12 september 2018 – FedEx Express, een dochteronderneming van FedEx Corp. (NYSE: FDX) en ’s werelds grootste express transportbedrijf, heeft vandaag aangekondigd de sponsoring van de UEFA Europa League te verlengen voor de seizoenen 2018 tot 2021.
FedEx Express was de afgelopen drie seizoenen ook al hoofdsponsor van de UEFA Europa League; en blijft dus ook de komende jaren een Official Sponsor van Europa’s grootste voetbaltoernooi.
“Voetbal bewijst telkens opnieuw dat het mensen met verschillende achtergronden met elkaar verbindt via gedeelde passie voor de sport”, aldus Raj Subramaniam, Executive Vice President en Chief Marketing en Communications Officer, FedEx Corp. “De rol van voetbal in het verbinden van mensen weerspiegelt wat wij bij FedEx, als wereldwijde leider in de logistieke sector, elke dag doen – namelijk het creëren van fysieke en digitale connecties die nieuwe mogelijkheden bieden voor individuen, ondernemers en grote en kleine bedrijven.”
‘’FedEx blijft een toonaangevende logistieke onderneming in Europe uitbouwen en versterkt daarnaast zijn betrokkenheid bij Europees voetbal en de mogelijkheden die het voetbal biedt. Naast onze professionele sponsoring, stelt onze samenwerking met de UEFA Foundation for Children ons ook in staat om programma’s zoals Field in a Box™ op te zetten. Hierbij geven we jonge spelers een betere toegang tot de sport en creëren daarmee nieuwe kansen voor lokale gemeenschappen en buurten. Ons team is ongelofelijk trots op dit aspect van deze sponsoring”, aldus Bert Nappier, President van FedEx Express Europe en CEO van TNT Express.
“We zijn verheugd dat FedEx Express de sponsoring van de UEFA Europa League heeft vernieuwd voor het seizoen van 2018 tot 2021. We kijken er naar uit om onze sterke relatie met FedEx verder uit te bouwen, en om onze collectieve doelstelling te realiseren om deze competities verder te laten groeien en om de sponsoring te versterken. We zijn heel tevreden met de eerste drie jaar sponsoring van FedEx Express en we kijken uit naar wat de komende drie seizoenen brengen,” zegt Guy-Laurent Epstein, marketingdirecteur van UEFA Events SA.
+++
EINDE PERSBERICHT
Over FedEx Express
FedEx Express is ‘s werelds grootste express transportbedrijf dat snel en betrouwbaar levert in meer dan 220 landen en gebieden. FedEx Express beschikt over een wereldwijd lucht-en-grond netwerk waarmee tijdsgevoelige zendingen snel afgeleverd kunnen worden op een afgesproken datum en tijdstip, en dit tegen een geld-terug-garantie [1].
[1] Geldt onder toepassing van relevante algemene voorwaarden
Over FedEx Corp.
FedEx Corp. (NYSE: FDX) heeft voor klanten en bedrijven wereldwijd een breed aanbod aan mogelijkheden op het gebied van vervoer, e-commerce en zakelijke dienstverlening. Met jaarlijkse inkomsten van $ 65 miljard biedt het bedrijf geïntegreerde zakelijke oplossingen aan via een netwerk van ondernemingen die samen opereren en die gezamenlijk beheerd worden onder de bekende merknaam FedEx. FedEx wordt voortdurend genoemd in de ranglijsten van meest gewaardeerde en betrouwbare werkgevers ter wereld. FedEx stimuleert de meer dan 425.000 werknemers om gericht te blijven op veiligheid, de hoogste ethische en professionele standaarden en de behoeften van klanten en gemeenschappen. Voor meer informatie over hoe FedEx mensen en mogelijkheden overal ter wereld verbindt, kunt u een kijkje nemen op http://about.fedex.com.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.