Geplaatst door Finturi

Finturi lanceert zakelijk krediet voor het MKB

Finturi, een Nederlandse startup die bedrijven aan financiers koppelt via een online platform, lanceert haar nieuwe dienst ‘Zakelijk Krediet’. Via het platform kunnen MKB-bedrijven snel en volledig online toegang krijgen tot flexibele en transparante werkkapitaaloplossingen.

Finitri is in 2018 gestart en heeft een ontheffing van de AFM. Het bedrijf biedt MKB-ondernemers de mogelijkheid voor financiering tot 250.000 euro, en dat tegen aantrekkelijke voorwaarden.

Zakelijk Krediet
“Het midden- en kleinbedrijf speelt een significante rol in de economische groei van Nederland. Toegang tot kapitaal is essentieel voor de groei van deze bedrijven. Wij helpen nu al veel bedrijven door middel van factuurfinanciering. Met de toevoeging van het Zakelijk Krediet kunnen we een nog bredere groep bedrijven aanspreken en hen helpen bij het aantrekken van werkkapitaal”, aldus David Buschman, de CEO van Finturi.

Nieuwe technologieën
Finturi gebruikt de nieuwste technologieën zoals kunstmatige intelligentie om MKB-financiering snel, gemakkelijk en veilig te maken. Buschman: “We zijn een diverse groep ervaren en gemotiveerde individuen die werken aan één gemeenschappelijk doel, financiering direct beschikbaar en toegankelijk maken voor het MKB.”

Over ons

• Finturi is een Nederlandse fintech start-up die financiers koppelt aan bedrijven met een werkkapitaalbehoefte. Via het platform kunnen financiers in de groei van Nederlandse mkb-bedrijven investeren. Finturi gebruikt nieuwe technologieën om mkb-financiering goedkoop, snel, gemakkelijk en veilig te maken.