Geplaatst door FITZ

FITZ breidt AFAS-dienstverlening fors uit met overname AIMS Improve

FITZ, voorheen de Quoratio Groep, heeft AFAS-partner AIMS Improve uit Haarlem overgenomen. Hiermee breidt FITZ de bestaande AFAS-expertise en capaciteit fors uit. Er gaan nu 60 professionals samenwerken onder het nieuwe label FITZ Business Services.
De overname valt samen met de introductie van FITZ, de nieuwe naam waaronder de Quoratio Groep verdergaat. Door de uitbreiding van expertise, producten en diensten in de afgelopen jaren is het bedrijf in staat om klanten op alle aspecten van bedrijfsvoering te ondersteunen. Met het nieuwe merk wil FITZ die propositie sterker uitdragen.
FITZ Business Services ondersteunt bedrijven bij alle vraagstukken rondom de software van AFAS, van implementatie van nieuwe functionaliteiten tot optimalisatie en beheer. De dienstverlening wordt verder uitgebreid met een Improvement Center voor opleidingen, helpdesk en functioneel beheer. Met Payroll Services biedt FITZ Business Services capaciteit voor organisaties die hun salarisadministratie (deels) willen uitbesteden. De professionals van FITZ Business Services kunnen daarnaast op projectbasis worden ingezet bij optimalisaties of langdurige ondersteuning bieden voor het functioneel beheer en detacheringsvraagstukken.
Gerrit van Velsen, business unit director bij FITZ Business Services: “We werken al langer prettig samen met AIMS Improve. Daarbij zijn we onder de indruk geraakt van hun vakkennis en klantgerichte aanpak. Door onze krachten te bundelen zijn we een echte one-stop-shop voor alle vraagstukken rondom de software van AFAS. Het past in de strategie van FITZ, waarbij we organisaties verder helpen, vanuit onze diepgaande kennis en de motivatie om die bedrijfsvoering iedere dag op een hoger niveau te brengen.”
Dino Rasmijn, oprichter en directeur van AIMS Improve: “Samen met onze medewerkers hebben we in de afgelopen jaren een goede reputatie opgebouwd door onze expertise en persoonlijke benadering. Die kernwaarden zien we ook terug bij FITZ, waardoor ik ervan overtuigd ben dat deze volgende stap voor zowel onze collega’s als onze klanten veel mooie kansen bieden. Door deze fusie kunnen we straks ondersteunen bij grotere en nog uitdagendere trajecten. Daarnaast kunnen onze collega’s zich zowel verbreden als verdiepen in hun vakgebied door de vele opleidingsmogelijkheden die FITZ hen biedt. Wat niet zal veranderen is de manier waarop we met onze klanten samenwerken, dat zullen we blijven doen vanuit dezelfde betrokkenheid die men inmiddels van ons verwacht.”