Geplaatst door FlowFabric

FlowFabric wint Mendix Partner of the Year Award

23 april 2019, Amersfoort – FlowFabric is de winnaar van de Partner of the Year Award 2019 van Mendix. Deze award is een erkenning voor het succesvolle partnerschap dat FlowFabric al 10 jaar met Mendix heeft. In deze periode heeft de expert in ontwikkeling van businessapplicaties continue groei laten zien en constant geïnvesteerd in kennisontwikkeling om het meeste uit het ontwikkelplatform te halen. Dit heeft geleid tot een wederkerige partnerrelatie waarbij de technologie van Mendix en de business kennis van FlowFabric resulteren in de meest innovatieve en doeltreffende oplossingen voor klanten. FlowFabric nam de award in ontvangst tijdens de Award Ceremony op de Partner Day van Mendix World 2019 in Ahoy Rotterdam.

Mendix kent deze award toe aan de partner die uitzonderlijk goed presteert over de gehele linie. Met deze award onderscheidt FlowFabric zich door uitmuntende klanttevredenheid, compleetheid van dienstverlening, gebruiksvriendelijke applicaties en innovatieve oplossingen voor specifieke segmenten. Dat laatste realiseert FlowFabric mede door een Smart App strategie te hanteren. Afhankelijk van de business doelstellingen van de klant wordt het platform verrijkt met best-of-breed oplossingen op het gebied van onder andere: data visualisatie, Artificial Intelligence en data science.

FlowFabric is al sinds de oprichting dedicated Mendix partner. Sindsdien heeft de organisatie een gezonde en sterke groei doorgemaakt. Zo telt FlowFabric nu 70 medewerkers en meer dan 60 klanten waarvoor het Mendix platform het technische fundament is voor business succes. Naast maatwerk applicaties heeft FlowFabric een aantal standaard oplossingen ontwikkeld voor specifieke branches. Hierdoor is FlowFabric in staat om met opdrachtgevers te versnellen en samen effectief en efficiënt op business doelen af te gaan.

Oprichter en CEO van FlowFabric, Kjeld Cornelissen over de Mendix Partner of the Year Award: “Het moment dat we de winnaar bleken van deze award, zullen we niet snel vergeten. We laten hiermee zien dat onze dienstverlening van een hoog niveau is en dat dit gewaardeerd wordt door Mendix en onze klanten. Dit is een mooie mijlpaal in onze tienjarige geschiedenis. We zijn blij met deze erkenning en ook zeker trots. De award moedigt ons aan om door te gaan met datgene waar we niet alleen goed in zijn, maar ook nog eens veel passie voor hebben. En dat is om zowel multinationals als kleinere bedrijven te helpen met innovatie en excelleren in business.”

Derek Roos, CEO Mendix: “FlowFabric is een overtuigend winnaar van onze partner award. Net als bij Mendix zit innovatiedrift FlowFabric in de genen. We begrijpen elkaar en versterken elkaar. De domeinkennis van de Mendix experts bij FlowFabric is van grote toegevoegde waarde voor ons ecosysteem. Hierdoor weten zij een feilloze vertaling te maken van de techniek naar de markt. Andersom geldt dat net zo. Dankzij hun kennis en ervaring van de business in retail, service excellence, bouw en industrie kunnen wij onze technologie verder aanscherpen. We houden elkaar scherp en gaan continu voor verbetering om klanten te voorzien van de beste oplossingen. Met deze instelling wordt de langetermijnrelatie die we nu al hebben, nog veel langer.”