Flying Blue, het loyaltyprogramma van Air France KLM Group, lanceert een wereldwijde primeur

ZÜRICH, 24 juli 2023 /PRNewswire/ — Pointspay, een toonaangevend wereldwijd platform voor marketing- en loyaliteitbetaling, kondigd trots haar 5-jarig strategisch partnerschap met Flying Blue, het loyaliteitsprogramma van de Air France KLM Group, aan.
Het nieuwe platform, Flying Blue+ genaamd, wordt in eerste instantie in Frankrijk en Nederland geïntroduceerd, zodat leden wanneer ze online winkelen Flying Blue Miles kunnen verdienen en uitgeven door bij het afrekenen in bij een webshop. Leden kunnen daarvoor simpelweg Flying Blue+ als betaaloptie selecteren. Leden krijgen ook de mogelijkheid om met een combinatie van miles en bankpas te betalen met behulp van Pointspay’s gepatenteerde punten-plus-kaart slider.
Flying Blue-leden kunnen miles verdienen en uitgeven bij een groot aantal winkels binnen het Flying Blue+-ecosysteem. Dit partnerschap biedt leden de mogelijkheid om miles te verdienen en te besteden bij de aankoop van dagelijkse aankopen bij webshops.
De lancering van Flying Blue+ wordt mogelijk gemaakt via Pointspay’s ecommerce (Magento, OpenCart & WooCommerce) & betalingspartners (Adyen & Buckaroo) die het voor verkopers gemakkelijker maken om Flying Blue+ als betaalmethode aan te bieden bij het afrekenen.
Dominic Hofer, Oprichter en CEO van Loylogic Group,
„We zijn zeer verheugd dat we met Flying Blue samenwerken aan de ontwikkeling van deze wereldwijde primeur. Ons marktleidende Pointspay-platform, Flying Blue +, zal de loyaliteitservaring voor Flying Blue-leden radicaal veranderen, doordat het verdienen en uitgeven van miles direct, intuïtief en volledig naadloos verloopt.”
“Pointspay heeft bewezen de dagelijkse betrokkenheid en interactie met leden van wereldwijde loyaliteitsprogramma’s in de reis- en banksector te stimuleren. We zijn ervan overtuigd dat we met onze gepatenteerde technologie de loyaliteit en betalingen voor klanten en bedrijven verder kunnen ontwikkelen, met onze blik op een wereldwijde implementatie gericht.”
Benjamin Lipsey, Senior Vice President van Air France en het Flying Blue-programma van KLM,
„Flying Blue+ biedt onze leden de mogelijkheid om hun miles eenvoudig te verdienen en uit te geven bij webshops. Het klanttraject verloopt soepel, omdat leden hun aankopen rechtstreeks bij de deelnemende handelaren kunnen doen en een naadloze betaalervaring kunnen beleven. We geloven echt dat dit onze leden meer waarde zal bieden voor hun Flying Blue Miles en hen daarbij betrokken zal houden in hun dagelijks leven.”
Over Pointspay
Pointspay, onderdeel van de Loylogic Group, is een toonaangevende loyaliteitsexpert en betalingsoplossing. Pointspay maakt gebruik van geavanceerde technologie om de betrokkenheid van de consument te vergroten en werkt samen met ’s werelds toonaangevende loyaliteitsprogramma’s, zodat klanten hun loyaliteitspunten direct bij het afrekenen kunnen verzamelen en uitgeven.
Via haar netwerk biedt Pointspay toegang tot meer dan 10 miljoen leden van het loyaliteitsprogramma, klaar om hun punten en miles bij verkopers in meerdere categorieën te verzamelen en uit te geven. Pointspay gebruikt haar MarPay™ platform om online winkels met wereldwijde loyaliteitsprogramma’s te verbinden, waardoor hun merken wereldwijd aan miljoenen klanten worden getoond.
Over Flying Blue
Flying Blue is het loyaliteitsprogramma van de Air France-KLM Group. Het bedrijf is in 2005 opgericht en heeft nu wereldwijd 20 miljoen leden die toegang hebben tot een veelheid aan beloningen en bij een brede selectie van luchtvaartmaatschappijen, commerciële en financiële partners voordelen en miles kunnen verdienen en uitgeven. Het doel van Flying Blue is om haar leden elke dag bij elke reis te begeleiden. Of leden nu het einde van hun straat of de verste hoeken van de wereld verkennen, Flying Blue is er om van elk van deze momenten onvergetelijke herinneringen te maken.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.