Industry Wire

Fondsenbeheer kijkt uit naar een nieuwe manier van werken en meer flexibiliteit met CC4Skype

Op dinsdag 21 april werd door Jan Veenstra namens Fondsenbeheer Nederland en door Marcel Reuvers, directeur van Frontline, de projectovereenkomst getekend voor CC4Lync, wat de huidige ACD oplossing zal vervangen. Frontline zal zorgen voor een Contact Center voor Skype-omgeving (CC4Skype), bovenop Skype for Business® (voorheen MS Lync)

Voorafgaand aan de ondertekening is grondige marktverkenning  gedaan, waarna is besloten om een Proof of Concept (POC) uit te voeren met Frontline voor de CC4Skype omgeving. Frontline, gevestigd in Vianen, is expert op het gebied van klantcontactcenter oplossingen.  Onlangs is de POC afgerond en is de implementatiefase gestart.

CC4Skype is de contact center oplossing voor Skype for Business®, ontwikkeld door Communicare. Ontstaan vanuit de behoefte aan een eenvoudige oplossing voor klantcontact in combinatie met Skype for Business®, met alle functionaliteiten die nodig zijn voor medewerkers en afdelingen die veel klantcontact verwerken.

Rianne van Riet, teammanager bij  SVn, één van de Fondsen binnen Fondsenbeheer, benoemt de voordelen van een nieuwe manier van werken met CC4Skype. “Wat voor ons een heel groot voordeel is, is dat de interne bereikbaarheid inzichtelijk wordt gemaakt. Medewerkers kunnen nu moeilijk zien wie zij kunnen bereiken. Daardoor moeten ze vaak meerdere mensen bellen voordat zij de goede persoon aan de telefoon hebben. Het grootste voordeel voor mij in mijn functie is de manier en het gemak waarop rapportages in real time maar vooral ook historisch gedraaid kunnen worden. Ik kan hierdoor een veel betere inschatting maken hoe de lijnen lopen en hoe we onze klanten beter te woord kunnen staan.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht