Industry Wire

Geplaatst door CRM

Fortune Coffee realiseert met CRM Partners persoonlijke klantrelatie

Barneveld, 26 mei 2016 – CRM Partners heeft bij Fortune Coffee een digitaliseringsslag gerealiseerd en daarmee de klantrelatie persoonlijker gemaakt. Met de implementatie van Microsoft Dynamics CRM is Fortune Coffee in staat haar relatiebeheer naar een hoger niveau te tillen. Het doel van de Zoetermeerse koffiespecialist is om betere en snellere service te leveren, klantinformatie centraal op te slaan en facturatie te digitaliseren. Fortune Coffee heeft na een zorgvuldig proces CRM Partners geselecteerd vanwege haar kennis en kunde op het gebied van Customer Engagement. Klanten van Fortune Coffee worden dankzij de samenwerking nu nog persoonlijker bediend.

Papier vervangen door online
Door de professionaliseringsslag behoren papieren klantenkaarten in de auto tot het verleden. De medewerkers hebben allemaal een iPad, waarmee ze in één oogopslag alle actuele gegevens van de klant, zoals het aanspreekpunt, consumptieverbruik en bestellingen kunnen inzien. Alle klantinformatie wordt centraal in het CRM-systeem gezet. Deze informatie is voor iedere werknemer beschikbaar, waardoor zij in staat zijn direct in te spelen op de situatie en de wensen en behoeften van de klant.

Ton van der Tang, directeur van Fortune Coffee: “Dagelijks gaan zestig bedrijfsbusjes de weg op om onze klanten te voorzien van koffie en -automaten. Door de jaren heen hebben we een flinke bedrijfsgroei gerealiseerd, waardoor het een uitdaging werd om de juiste informatie bij de juiste medewerker te krijgen. Nu we gebruikmaken van Microsoft Dynamics CRM heeft iedere werknemer goed overzicht van wat er gebeurt bij de klant, waardoor we nóg persoonlijkere service kunnen leveren. We hebben deze noodzakelijke professionaliseringsslag succesvol kunnen maken met de hulp van CRM Partners.”

Seth van Ouwerkerk, accountmanager bij CRM Partners: “Fortune Coffee laat met de uitrol van Microsoft Dynamics CRM zien dat klanten en goede service echt op nummer één staan. Door te denken vanuit de klant en daarop de bedrijfsvoering in te richten, zorgen zij ervoor dat hun dienstverlening naar een hoger niveau wordt getild. Het centraal vastleggen van klantgegevens en -informatie is essentieel om persoonlijk en proactief te communiceren. Met de digitalisering en daarnaast het face-to-face contact, is Fortune Coffee in staat het totaalplaatje van Customer Engagement aan haar klanten te bieden.”

Kennissessie: Op weg met Mobile CRM
Fortune Coffee vertelt over haar transitie naar een persoonlijke klantrelatie en haar ervaring met Mobile CRM tijdens een kennissessie. Deze sessie wordt georganiseerd door CRM Partners op donderdag 23 juni. Meer informatie en het inschrijfformulier is beschikbaar via: https://www.crmpartners.nl/resources/event/opdekoffie

Customer Engagement – Hero of Zero?
Om organisaties inzicht te geven in hoe zij scoren op het gebied van Customer Engagement ontwikkelde CRM Partners onlangs een test. Na het invullen van twintig vragen krijgen bedrijven een eerste indruk van hoe zij ervoor staan. Bovendien krijgen deelnemers op basis van de uitkomst praktische tips om de klantbeleving te verbeteren. De test is kosteloos en te benaderen via: http://www.customerengagementtest.nl/

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht