Industry Wire

Geplaatst door FotoCube

FotoCube ondersteunt (web)winkelier bij kledingfotografie

‘Waarom zou je veel geld besteden aan software, reclame en zoekmachines om bezoekers naar je website te lokken, als diezelfde bezoekers bij het zien van de foto’s direct weer vertrekken?’, zegt Jeroen Wigman, oprichter en eigenaar van FotoCube Nederland.

Bij gebruik van de Kledingfotografeer Kits van FotoCube bepaalt de (web)winkelier helemaal zelf hoe de aangeboden kleding wordt gepresenteerd. De meest voorkomende variaties zijn plat, op een torso en op een model of paspop. Jeroen Wigman: ‘Wij zien vaak een combinatie van twee. Bijvoorbeeld plat gefotografeerd voor in de webwinkel en op een torso voor op de homepage. Of de torso voor elke hoofdfoto en de plat gefotografeerde voor de tweede en derde detailfoto. Om zeker te zijn van de juiste producten geven wij hier uiteraard graag advies in, maar we hebben vanaf heden voor elk type kledingfoto een bepaalde set zodat men direct aan de slag kan.’ Voor elke variant biedt FotoCube nu een Kledingfotografeer Kit.

Maar er is meer. Naast de continu volgeboekte productfotografie workshops met de FotoCube is er samen met Focus op Fotografie een Kledingfotografie workshop samengesteld. Deze workshop begint eind mei en wordt gegeven in kleine groepen.

Voor meer informatie over de verschillende Kledingfotografie Kits, prijzen en de workshop kledingfotografie, zie de website van FotoCube: www.fotocube.nl
Wie in de maand mei een Kledingfotografeer Kit bestelt ontvangt een luxe cameratas ter waarde van € 29,90.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht