Geplaatst door Fuze

Fuze Global Voice Platform optimaliseert bedrijfscommunicatie met onbeperkt internationaal bellen en gelokaliseerde user experience

Fuze (voorheen ThinkingPhones), marktleider in wereldwijde zakelijke communicatie-oplossingen voor voice, video en samenwerking, heeft Fuze ‘Global Unmetered calling’ geïntroduceerd. ‘Global Unmetered calling’ is een wereldwijd concept dat klanten de mogelijkheid biedt om voor een vaste fee onbeperkt te bellen naar meer dan 100 landen. Daarnaast kunnen ze gratis bellen tussen de eindpunten van Fuze. Dankzij het nieuwe concept kunnen klanten hun telecommunicatiekosten veel beter voorspellen en in de hand houden.

Het Fuze Global Voice platform biedt klanten unieke tariefmodellen en het meest uitgebreide netwerk voor internationale telefonie in een groot aantal landen. Daarnaast zijn de maandelijkse kosten voor het wereldwijd bellen ook nog eens veel beter voorspelbaar. Gesprekken tussen de eindpunten van Fuze zijn gratis, van welke klant ze ook afkomstig zijn of naar welk eindpunt in het Fuze-klantennetwerk het gesprek ook gaat.

“Met behulp van Fuze Global Unmetered breiden we ons aanbod van kosteneffectieve beloplossingen voor moderne, wereldwijd actieve bedrijven verder uit. Onze klanten verwachten van ons dat we hun internationale telecommunicatiesystemen vereenvoudigen en de complexiteit verminderen zodat IT- en telecommunicatie-afdelingen hun tijd en middelen beter kunnen inzetten”, zei Steve Dietz, Senior Product Manager, International Strategy bij Fuze. “Beldata zijn niet altijd meteen beschikbaar en kunnen van maand tot maand grote verschillen vertonen, waardoor het opzetten van een internationale forecast voor telefoniekosten moeilijk is. Wij nemen afscheid van die onvoorspelbare maandelijkse kosten met een fixed fee aanbod. Wij willen onze klanten een betere en gelokaliseerde user experience bieden met vaste prijzen voor telefonie in regio’s waar ze het meest bellen.”

Naast Global Unmetered calling zal Fuze nog een aantal andere pakketten aanbieden om beter  tegemoet te komen aan de behoefte van internationale bedrijven wanneer ze buiten het Fuze-netwerk bellen. Daaronder vallen onder meer Single Country Unmetered, maar ook United States en Europe Unmetered, die het mogelijk maken voor een vaste fee onbeperkt te bellen binnen landen naar keuze, in de Verenigde Staten of binnen Europa. Dat is een uitstekend alternatief voor klanten die de meerderheid van hun voice-communicatie in een enkel land of gebied uitvoeren en die de voorkeur geven aan voorspelbare, maandelijkse kosten. United States en Europe Unmetered calling omvat naast zeventien Europese landen de USA, Canada en Puerto Rico.

Het aanbod van Fuze is uniek in de wereld van Unified Communications as a Service (UCaaS). Het biedt een ideaal alternatief voor klanten met veel internationale activiteiten en een zeer divers belpatroon in Europa  en de Verenigde Staten; zeker als ze een voorkeur hebben voor voorspelbare, maandelijkse kosten en een betere, gelokaliseerde belervaring met het gebruik van voorkeuzenummers en eigen ring tones.

“De eindgebruiker heeft onze hoogste prioriteit. Met behulp van Fuze Global Unmetered calling zijn we in staat om de faciliteiten voor wereldwijd bellen te combineren met een betere klantervaring over de hele wereld”, zei Michael Affronti, Vice President of Product bij Fuze. “Het Fuze Global Voice platform biedt niet alleen een zeer uitgebreide internationale dekking, maar ook de mogelijkheid om de end-user experience in meer dan 100 landen op maat te maken. Het  nieuwe Global Unmetered aanbod breidt onze dekking zelfs nog verder uit, waarbij we tevens de kosten stroomlijnen en de productiviteit van de internationale werknemers ondersteunen.”

Voor meer informatie over het Fuze Global Voice platform, zie: www.fuze.com/products/global-voice#enterprise-cloud-voice.