Industry Wire

Geplaatst door Genesys

Genesys komt met samengevoegde Customer Experience Marketplace voor alle klanten

Naarden, 12 maart 2018 – Genesys (www.genesys.com), wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center oplossingen start met een samengevoegde Marktplaats, de AppFoundry, met alle integraties voor het hele Genesys portfolio, inclusief de platforms PureEngage, PureConnect en PureCloud.
De nieuwe AppFoundry geeft klanten via één interface toegang tot het ecosysteem van pre-built integraties voor het Genesys Customer Experience Platform. Met de innovatieve één-klik-installaties kunnen bedrijven een nieuwe integratie in 30 seconden installeren en configureren, met de snelste time-to-value als resultaat.

Duizenden klanten van Genesys in iedere branche en industrie, waaronder financiële dienstverlening, detailhandel en gezondheidszorg, gebruiken tenminste één integratie die beschikbaar is in de AppFoundry. Op dit moment staan er meer dan 200 applicaties, integraties en diensten in de AppFoundry, een stijging van 100% sinds midden 2016. Leidende partners zijn ondere andere Amazon, Plantronics, Jabra en Vidyo.

Start met PureCloud
Genesys rolt deze functionaliteit eerst uit voor PureCloud die nu naar behoefte kan worden geïnstalleerd en geconfigureerd. Aankopen met één klik zal naar verwachting worden toegevoegd voor PureCloud aan het eind van dit jaar. Genesys verwacht deze mogelijkheden uit te breiden naar de rest van het portfolio zodat dezelfde gemakkelijk integratie vanaf de tweede helft 2018 ook beschikbaar is voor zowel de cloud- als de onpremise versies van PureEngage en PureConnect.

DeAppFoundry bestaat nu uit eersteklas oplossingen voor customer experience, employee engagement en business optimization. Hieronder zijn gespecialiseerde applicaties voor CRM, workload management, analytics, betalingsverwerking, marketing automation, digitalisering, selfservice, outbound, artificial intelligence, workforce optimization, samenwerking en kennismanagement. Alle partnerintegraties worden door Genesys streng getoetst om te garanderen dat ze voldoen aan de hoge eisen aan functionaliteit en potentiële waarde voor de klant.

DevFoundry
De Genesys AppFoundry wordt ondersteund door de DevFoundry van het bedrijf, een development support community met bijna 1000 actieve leden, een stijging van 400% in minder dan twee jaar. De DevFoundry levert tools, diensten en best practices zodat developers snel nieuwe innovaties  voor het Genesys Customer Experience Platform kunnen bouwen en op de markt brengen.

===

Over Genesys
Genesys® verzorgt wereldwijd 25 miljard geweldige klantervaringen per jaar. Dit succes komt door werknemers en klanten elke dag met elkaar te verbinden, op alle kanalen. Meer dan 10.000 bedrijven in ruim 100 landen vertrouwen op ons customer experience-platform voor uitstekende bedrijfsresultaten en het opbouwen van langdurige relaties. Dankzij de combinatie van de beste technologie en menselijk vernuft zijn onze oplossingen een afspiegeling van natuurlijke communicatie, en werken zoals u denkt. Onze marktleidende oplossingen stimuleren daadwerkelijke betrokkenheid en presteren optimaal op alle kanalen, zowel on-premise als in de cloud. Communicatie zoals die hoort te zijn: vloeiend, intuïtief en resultaatgericht. Bezoek genesys.com op Twitter, Facebook, YouTube, LinkedIn en het Genesys-blog.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht